Logo

Marketing MIX

Dremel z FIRST AID Communication

Marka Dremel należąca do Grupy Bosch od stycznia obsługiwana będzie przez FIRST AID Communication. Agencja, wyłoniona w drodze przetargu, przez rok odpowiedzialna będzie za działania z zakresu PR produktowego. Zaproponowana przez agencję strategia PR zakłada komunikację nt. szerokiego portfolia produktów Dremel, przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi PR.

„Dremel obecny jest na polskim rynku od 1998 roku. Zadaniem agencji  w tym roku będzie wzmocnienie wizerunku marki w Polsce oraz inspirowanie konsumentów do samodzielnego majsterkowania. W swojej ofercie agencja FIRST AID Communication wykazała się najlepszym zrozumiem marki, a przedstawiona propozycja uwzględniała ciekawe pomysły na  efektywne dotarcie z produktem do różnych grup odbiorców i zwiększenie świadomości wielofunkcyjnego wykorzystania naszych narzędzi” – mówi Anna Chmielewska, Brand Manager marki Dremel w Polsce.

Za obsługę marki Dremel odpowiadać będzie zespół pod nadzorem Anny Jechny-Grabskiej, w składzie m.in. Joanny Manarczyk realizującej działania z zakresu media relations.