Podróżując po największych miastach Polski można zauważyć olbrzymi wzrost ilości nowych ekranów LED. Jak grzyby po deszczu wyrastają nowe nośniki, zachwycając świeżą technologią oraz świetnymi lokalizacjami. Reklamowy rynek cyfrowego outdooru w Polsce bardzo prężnie się rozwija. Nośniki reklamowe LED stają się coraz bardziej popularnym medium znajdującym swoje miejsce w coraz to większej ilości media planów dużych i średnich korporacji. Stanowią tym samym poważną konkurencję dla silnych graczy outdooru: wielkoformatowych siatek czy billboardów. Dynamiczny obraz, natychmiastowa aktualizacja danych, czy też bardzo dobre umiejscowienie ekranu to tylko niektóre zalety Ledów. Rynek nośników ledowych rozwija się w błyskawicznym tempie, ponieważ z roku na rok popyt na nie rośnie.
Rok 2012 będzie dla naszego kraju rokiem szczególnym, ponieważ organizacja Euro 2012 wraz z Ukrainą to nie tylko brzemię odpowiedzialności sportowej czy też turystyczne, ale także reklamowej. Dla dużych korporacji to szansa, aby w okresie letnim podczas trwania Euro odświeżyć swój wizerunek czy też rozpocząć kampanię nowego produktu i pokazać się całej sportowej Europie. Rok 2012 to nie tylko Euro dla nas, ale także Igrzyska Olimpijskie w Londynie. Brytyjczycy zamierzają na okres Igrzysk zainstalować sieć Ekranów LED, na których emitowane będą zmagania sportowców na poszczególnych arenach. Cała ta otoczka ma na celu pobudzenie atmosfery Igrzysk. Jak myślicie czy w Polsce powstanie podobny projekt na okres trwania Euro 2012?
Biuro reklamy BE Media w odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowało ofertę dedykowaną działaniom outdoorowym na ekranach LED w czasie trwania Euro 2012. Na ofertę Euro LED składają się wielkoformatowe ekrany LED zlokalizowane w miastach gdzie będą rozgrywane poszczególne fazy turnieju o puchar Europy. Ekrany LED ulokowane są przy drogach dojazdowych/wyjazdowych, w centrach miast oraz w sąsiedztwie najbardziej obleganych przez mieszkańców, w przypadku Euro turystów węzłów komunikacyjnych. Nośniki wybrane do oferty Euro LED są nośnikami najbardziej prestiżowymi w każdym z miast gospodarskich. Ich rozmieszczenie niedaleko stadionów gwarantują dotarcie do kibiców z całej Europy. Zapewniają dotarcie zarówno do pieszych jak i do osób zmotoryzowanych.