Logo

Marketing MIX

Idzie nowe w Telepizzy

Nowy rok Telepizza powitała Klientów nowościami w swoim menu. Pizze Calzzone oraz nowy zestaw świeżych, lekkich i aromatycznych sosów mają zadowolić dotychczasowych jak i przyszłych fanów hiszpańskiej marki. Spółka zapowiada również wprowadzanie  kolejnych produktów, oraz kontynuowanie promocji.

„Naszym sekretem jest ciasto” to hasło Klienci Telepizzy znają od dawna. Tym razem do bogatej oferty, oferowanej przez hiszpańską markę, dołączyła nowa, oferowanaw trzech smakach (peperone, bekone, gyros) pizza Calzzone.

Jak powiedziała Iwona Olbryś, która w listopadzie 2011 roku, jako Dyrektor Generalny Telepizza Polska, przejęła stery w hiszpańskiej sieci, wprowadzenie nowych produktów to element zmian jakie nadchodzą w spółce. Telepizza to marka o ugruntowanej już pozycji w Polsce. Dwadzieścia lat na rynku, dało nam mnóstwo bezcennych doświadczeń, które chcemy wykorzystywać, ku zadowoleniu naszych Klientów. Nadal będziemy chcieli się wyróżniać z pośród konkurencji atrakcyjnymi promocjami, jednak chciałabym, by nasi klienci jeszcze bardziej kojarzyli markę Telepizza z jakością, a nowe, świeże w 100 proc. naturalne  sosy pomidorowy i czosnkowy są tego zapowiedzią, zakończyła Iwona Olbryś.

W styczniu Pizza Calzzone będzie oferowana jako oddzielne danie oraz jako bonus do promocji  „2za1”, gdzie druga taka sama pizza dodawana jest gratis. Do komunikacji o nowych produktach i promocji wykorzystane zostaną materiały BTL, banery oraz pudełka Telepizzy. Dodatkowo kampania promocyjna będzie prowadzona
w Internecie.