Logo

Marketing MIX

Pierwsza na polskim rynku agencja content marketingu

Wraz z początkiem roku oficjalnie ogłosiła swoje powstanie pierwsza na polskim rynku agencja content marketingu Eagle Way. Agencja oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie tworzenia i dystrybucji wartościowych, angażujących i unikatowych treści na użytek marketingowy. Wyróżnia ją silna orientacja na content jako nieinwazyjną postać przekazu promocyjnego, współpraca z rozbudowaną siecią ekspertów, którzy uczestniczą w tworzeniu treści oraz profesjonalny zespół redaktorski. Osią tworzonej przez agencję komunikacji jest internet.

Jak wynika z prowadzonych w ostatnich latach badań ok. 70% polskich internautów jest negatywnie nastawiona do tradycyjnego przekazu promocyjnego. Ponad 50% z konsumentów unika reklam w internecie i telewizji, stosując rozmaite strategie – od programów typu Adblock po wychodzenie z pokoju podczas emisji bloku reklamowego.  Wynikiem tego są wysiłki marekterów, aby w ramach działań promocyjnych zaoferować konsumentom inny typ przekazu. Agencja Eagela Way proponuje, aby tradycyjną reklamę zastąpić wartościowym, unikatowym i mającym praktyczne zastosowanie w ludzkim życiu contentem. Do takich wniosków dochodzą także sami marketerzy, jednak ich starania często kończą się niepowodzeniem. Jak pokazały badania wśród 69% z nich panuje opinia, że największym wyzwaniem jest tworzenie atrakcyjnych i angażujących treści. Jednocześnie jest to ich zdaniem potencjalnie jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych. Za wysokim potencjałem content marketingu przemawiają także statystyki z rynku amerykańskiego. Zdaniem większości marketerów w USA content marketing jest o 18 razy bardziej skuteczny niż tradycyjne formy reklamy w zwiększaniu ROI. 9 na 10 z nich korzysta z tego typu narzędzi. Na taką formę promocji jest przeznaczanych 26% budżetów marketingowych w Stanach Zjednoczonych i przewiduje się 51-procentowy ich wzrost w najbliższych latach (źródło: www.junta42.com).  

W odpowiedzi na takie trendy powołana została do życia pierwsza na polskim rynku agencja wyspecjalizowana w content marketingu Eagle Way. Bieguny jej działania wyznacza z jednej strony content, a z drugiej internet i nowe technologie. W zakresie rozwiązań proponowanych przez agencję znajduje się bowiem nie tylko tworzenie angażującego przekazu, ale także docieranie z nim do konsumentów. W portfelu usług agencji znajduje się m.in.: tworzenie serwisów tematycznych zawierających wartościową i praktyczną wiedzę, przygotowywanie artykułów eksperckich, które oprócz rekomendacji produktowych są nasycone specjalistycznymi wypowiedziami, działania z zakresu social media marketingu w oparciu o rzetelne informacje poradnikowe, tworzenie content widgetów (np. interaktywnych testów diagnostycznych), e-mail marketing oraz content publishing.

Działania agencji Eagle Way są dedykowane takim sektorom rynku jak m.in. branża medyczna, farmaceutyczna, bankowa, finansowa i innym, w których istotne znaczenie odgrywa rzetelna wiedza. W ostatnim czasie w ramach działań promocyjnych dla sektora healthcare agencja zrealizowała szereg projektów dla znanych producentów farmaceutycznych, takich jak m.in. A&D Pharma, Meda Pharmaceutical, Boiron czy Unia Pharma.