Cyfrowe prasy i tonery Xeroxa z grupy iGen® są zgodne z normami Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) dla suchej żywności. Opakowania, dostosowane do potrzeb konkretnych artykułów, mogą być teraz produkowane jeszcze szybciej, taniej, a jednocześnie bez żadnego uszczerbku dla ich jakości. Dzięki temu towary szybciej trafiają na rynek, zwiększając sprzedaż i rozpoznawalność marek, pod którymi występują.
Według Instytutu Pira International, globalny rynek cyfrowego druku opakowań i etykiet osiągnie w 2014 r. wartość 6,75 mld dolarów . Xerox, dzięki swoim najwyższej jakości rozwiązaniom produkcyjnym, może zaoferować klientom z branży reklamowej jeszcze więcej możliwości. Przy wsparciu Xeroxa, marketingowcy mogą realizować zarówno ogólnopolskie, jak i lokalne kampanie, a także tworzyć pojedyncze egzemplarze i prototypy – wszystko w zależności od potrzeb.
Rozwiązania oferowane przez firmę mogą znaleźć zastosowanie w poniższych typach produkcji (przykładowo):
• Opakowania na ręcznie robione makarony, sprzedawane na lokalnych rynkach
• Pojemniki na drobne upominki rozdawane podczas różnych okazji (ślub, inne uroczystości)
• Opakowania na mieszanki kaw i herbat, produkowane i dystrybuowane regionalnie
„Uznanie dla produktów z rodziny iGen4 ze strony Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków (FDA) może być kolejnym krokiem w rozwoju Xeroxa” – zapowiada Joel Bienvenu, Research Manager, Production Print, IDC. Firma mocniej wchodzi w rynek opakowań i etykiet i dociera ze swoją ofertą również do drukarzy produkujących mniejsze ilości spersonalizowanych opakowań pod konkretne potrzeby. A dzięki zaawansowanym rozwiązaniom prasy iGen4 to właśnie Xerox jest tą firmą, która zapewni im najwyższą jakość drukowanych materiałów.
Prasa iGen4 może drukować na żadanie tysiące wariantów opakowań kartonowych zgodnych z identyfikacją SKU (Stock Keeping Unit). System Xeroxa przestawia się na nowe zadania, zapewniając elastyczność i szybkość niezbędną na ciągle zmieniającym się rynku.
Inne zalety z korzystania z rozwiązań Xeroxa dla branży opakowań to:
• Możliwość zredukowania kosztów związanych z magazynowaniem i niszczeniem zbędnych opakowań oraz obsługi zwrotów niesprzedanych produktów – marketingowcy mogą przeznaczyć zaoszczędzone środki na inwestycje lub inne wydatki.
• Szansa na stworzenie całej kampanii opartej o druk i media elektroniczne lub kampanii samplingowej, łącznie z przygotowaniem projektu, materiałów promocyjnych w tym np. materiałów POS oraz komunikacji z klientem.
• Możliwość wsparcia sezonowych kampanii marketingowych i szybszej reakcji w warunkach narastającej konkurencji na rynku.