Logo

Marketing MIX

IMS już w punktach sprzedaży sieci Polkomtel

Internet Media Services S.A. (IMS) rozpoczął współpracę z Polkomtel S.A., operatorem sieci komórkowej Plus. IMS przygotował dla sieci salonów firmowych Polkomtel S.A. wyselekcjonowaną bazę utworów muzycznych tworzących kompozycję Indywidualnego Programu Muzycznego.

– Podpisanie  umowy z siecią salonów firmowych Polkomtel S.A. jest jednym z elementów realizacji strategii rozwoju Grupy IMS. Zauważamy, że usługa audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, o czym świadczy stale powiększające się grono naszych klientów, do którego ostatnio dołączył również Polkomtel – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.

Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87% galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pizza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.  
Zarząd IMS S.A. szacuje, iż zysk EBITDA wyniesie w roku 2011 ponad 5 mln PLN, co stanowi aż 150% wzrost w stosunku do roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży szacowane są natomiast na poziomie 25,2 mln PLN, co stanowi wzrost o 21% w stosunku do roku 2010. Uzyskanie tak znacznego wzrostu rentowności Spółka zawdzięcza kilku czynnikom, głównie optymalizacji kosztów, jaka nastąpiła w strukturach grupy IMS w roku 2010. Prognozy te zostały przedstawione w Dokumencie Informacyjnym Spółki, roczne sprawozdanie finansowe zostanie opublikowane 27 kwietnia 2012 r.