Logo

NowościWielki Format

Analitycy Gartnera wyróżniają Xerox

Analitycy uznanej na całym świecie firmy badawczej Gartner sklasyfikowali Xeroxa jako lidera na rynku drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych” .

Raporty Magic Quadrant przygotowywane przez ekspertów Gartnera zawierają graficzne analizy trendów na rynku oraz wskazują stopień i kierunek jego rozwoju. Materiały obejmują również ocenę spójności wizji głównych graczy w sektorze, strategii oraz procesu jej implementacji. To jedno z najbardziej uznanych na świecie narzędzi badań rynkowych. W ostatnim raporcie Magic Quadrant 2011 Xerox zajął pozycję lidera na rynku drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Firma oferuje najszersze portfolio produktów, usług i rozwiązań dla przedsiębiorstw i instytucji z każdego segmentu i o każdej skali działania – od małych i średnich organizacji do globalnych korporacji. Dedykowane rozwiązania dla firm to m.in. kolorowe drukarki nabiurkowe, takie jak Phaser® 6010, urządzenia wielofunkcyjne, takie jak the WorkCentre® 6015 i seria Xerox ColorQube® 9300.

„Nadanie nam tytułu lidera rynku przez zewnętrznych ekspertów uznanej na całym świecie agencji badawczej, nagradza nasze wieloletnie starania i działania mające na celu opracowywanie i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań dla firm. Narzędzia jakie dostarczamy organizacjom, zarówno prywatnym jak i publicznym, pozwalają uprościć procesy, zwiększyć produktywność, ograniczyć koszty i skupić się na swojej głównej działalności” – powiedział Rick Dastin, President, Enterprise Business Group, Xerox Corporation. „Przykładowo, dzięki platformie Extensible Interface dostarczamy spersonalizowane rozwiązania, usprawniamy pracę, przyspieszamy jej tempo. Technologie  opracowane przez Xerox pomagają firmom osiągać ich cele biznesowe, niezależnie od skali działalności.

Eksperci Gartnera za lidera rynku uznają firmę, która:

• najsprawniej dostarcza klientom urządzenia wielofunkcyjne (również z kategorii Smart), drukarki oraz połączone rozwiązania i usługi druku – niezależnie od lokalizacji docelowego odbiorcy;
• ma najszersze portfolio produktów i rozwinięty system kanałów dystrybucji, umożliwiający dostarczanie produktów tam, gdzie zażyczą sobie tego klienci;
• ma znaczący udział w światowym rynku i dostarcza usługi na bardzo wysokim poziomie do każdej z lokalizacji klientów Gartnera na świecie;
• ma największe możliwości, inwencję, zasoby, kompetencje oraz wizję, aby wspierać biznes swoich obecnych i potencjalnych klientów na całym świecie;
• prowadzi udokumentowane badania, wdraża innowacyjne rozwiązania, udoskonala produkty w odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów.

Raport „Magic Quadrant”

Raport „Magic Quadrant” firmy Gartner Inc. z 2011 roku jest chroniony prawem autorskim. Wykorzystano go tutaj za przyzwoleniem autorów. „Magic Quadrant” jest graficznym odzwierciedleniem rynku w określonym przedziale czasu. Pokazuje ona, jak wybrani producenci spełniają kryteria rynkowe zdefiniowane przez ekspertów Gartner. Gartner nie popiera ani wyróżnia żadnego producenta, produktu ani usługi prezentowanej w raporcie ani nie zaleca użytkownikom wybierania wyłącznie producentów uwzględnionych w opracowaniu. Magic Quadrant jest narzędziem badawczym, a nie opiniotwórczym. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, jawnych ani domniemanych, dotyczących tego raportu, łącznie z gwarancjami przydatności handlowej albo użyteczności w określonym celu.