Logo

Marketing MIX

Innowacyjne opakowanie Lecha Premium

Nowatorski lodówkomat to, po serii nowości produktowych, kontynuacja innowacyjnej ofensywy Kompanii Piwowarskiej. Tym razem na rynku opakowań. Przypomnijmy, jesienią ubr. firma zaproponowała konsumentom trzy nowości: Żubra Ciemnozłotego, Książęce Pszeniczne oraz nową smakową odmianę piwa Redd’, o smaku żurawinowym.

Pierwszą z noworocznych innowacji Kompanii Piwowarskiej jest natomiast wprowadzenie na półki sklepowe lodówkomatów, czyli zupełnie nowych multipacków piwa Lech Premium. Wygodny i poręczny karton przeznaczony do włożenia do lodówki, którego jeden z boków w łatwy sposób można rozerwać, zawiera osiem puszek o pojemności 330 ml.

Lodówkomat to odpowiedź na trend rosnącego zapotrzebowania na atrakcyjne multipacki, szczególnie  w sklepach wielkopowierzchniowych tzw. handlu nowoczesnego. Lodówkomaty znajdują się aktualnie w fazie testów i są dostępne wyłącznie w sklepach sieci Tesco. Nie jest przesądzone, czy oraz kiedy pojawią się na półkach innych sklepów.