Logo

Marketing MIX

BACARDI® Oakheart z męską kampanią

„Z kamerą wśród mężczyzn”, to nazwa kampanii internetowej towarzyszącej pojawieniu się na rynku nowego rumu BACARDI®. Słodko-ostry Oakheart został stworzony z myślą o młodych mężczyznach, którym nie obce są pełne wyzwań i przygód wieczory spędzane w towarzystwie kumpli.

Jesienią 2011 roku portfolio BACARDI® wzbogaciło się o trunek o nazwie BACARDI® Oakheart. Jest to odpowiedź marki na znaczący wzrost udziału kategorii spiced w światowym rynku rumów. Oakharta charakteryzuje korzenno-waniliowy aromat i szlachetnie przydymiony smak, powstający w opalanych ogniem dębowych beczkach. Nowy trunek ma wyjątkowo męski charakter. Doskonale nadaje się do mieszania z colą w prostych drinkach, a pity na szoty rozgrzewa serca i usypia rozum, dzięki czemu jest niezastąpionym towarzyszem spotkań w męskim gronie.

Wprowadzeniu BACARDI® Oakheart na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa:  materiały POS dedykowane do kanału nowoczesnego oraz kanału handlu tradycyjnego oraz aktywności promocyjne w kanale HoReCa . Najsilniejszym elementem komunikacji będą działania wizerunkowe w internecie, obejmujące serię filmów pod hasłem „Z kamerą wśród mężczyzn”. Bohaterami produkcji będą Tytus Hołdys oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz, autorzy znanego videobloga „Lekko Stronniczy”. Ich szalone przygody będzie można śledzić na Facebooku oraz Youtube.    

Za działania interaktywne odpowiada agencja Pride & Glory, a za komunikację PR agencja XRS Public Relations. Działania promocyjne w miejscach sprzedaży przygotowała i zrealizowała agencja Espresso Brand Support.

Wyłącznym dystrybutorem rumów BACARDI® jest firma Bacardi-Martini Polska Sp. z o.o.