Marka Pepsi, od wielu lat związana z piłką nożną, stała się oficjalnym Partnerem Polish Soccer Skills – największego w tej części Europy projektu indywidualnego szkolenia piłkarskiego dzieci i młodzieży. Dodatkowo dzięki tej współpracy marka Gatorade została oficjalnym napojem Polish Soccer Skills.
Polish Soccer Skills każdego roku szkoli ponad 1000 młodych zawodników z całej Polski a także z USA, Kanady, Australii, Brazylii i Europy Zachodniej. Polish Soccer Skills wypracował własny system szkolenia, który obejmuje trening techniki piłkarskiej w grupach 1 trener – 4 zawodników, trening motoryczny, taktyczny, trening mentalny z psychologami sportu, gry zadaniowe, naukę języków obcych o profilu typowo piłkarskim oraz zajęcia teoretyczne z zakresu diety, nawadniania i regeneracji. Szkolenie Polish Soccer Skills jest uzupełnieniem treningów klubowych o indywidualną technikę piłkarską, stąd z projektem współpracują kluby w całym kraju.
W Radzie Programowej Polish Soccer Skills zasiadają m.in. Leo Beenhakker, Jan Pruijn (Ajax CT), Harry Jansen i Theo Derks (KNVB), dr Piotr Wiśnik i Olaf Lubaszenko.
W ramach projektu Polish Soccer Skills organizowane są letnie i zimowe obozy szkoleniowe oraz treningi stacjonarne w kilku miastach w Polsce. Najlepsi zawodnicy wyłonieni na podstawie testów umiejętności, każdego roku w nagrodę wyjeżdżają na treningi zagraniczne. Do tej pory zwycięzcy byli w Chelsea Londyn, AC Milan i Ajax Amsterdam. W 2012 roku najlepsi zawodnicy wyjadą do Barcelony.
Współpraca z marką Pepsi to dla Polish Soccer Skills ogromne wyróżnienie. Chcieliśmy długoterminowo związać się z Partnerem, wspierającym rozwój piłkarskich talentów – mówi Ewelina Stępień-Kunik, szef marketingu Polish Soccer Skills – marka Pepsi w swojej działalności kieruje się podobnymi wartościami do naszych.
W ramach współpracy z Polish Soccer Skills promowane będą dwie marki – Pepsi i Gatorade. Napój Gatorade będzie towarzyszył zawodnikom podczas treningów. W harmonogramie obozów powstał nowy element "Warsztaty Gatorade", podczas których trenerzy Polish Soccer Skills, korzystając z wiedzy amerykańskich naukowców Instytutu Gatorade będą szkolić zawodników z zakresu m.in. diety i nawadniania. Marka Pepsi natomiast będzie towarzyszyła zawodnikom i kadrze trenerskiej nie tylko na treningach, ale również poza nimi.