Logo

Marketing MIX

EM LAB realizuje kolejny projekt dla Hyundai Motor Poland

Agencja EM LAB kontynuuje współpracę z Hyundai Motor Poland, piątym producentem samochodów na świecie i jednym z partnerów UEFA EURO 2012™.

W ramach kolejnej współpracy agencja odpowiedzialna jest za produkcję stoisk i ekspozycję samochodów w galeriach handlowych w największych polskich miastach. Pierwszy etap akcji rozpoczął się 16 stycznia i potrwa do 26 lutego, swym zasięgiem obejmie 10 największych galerii w Polsce. W tym czasie prezentowany będzie model ix35 z segmentu SUV. Ekspozycje powiązane są z organizacją jazd testowych dowolnymi modelami przy udziale lokalnych dealerów Hyundai oraz konkursem konsumenckim, w którym osoby które odbędą jazdy testowe i odpowiedzą na pytanie konkursowe mogą wygrać bilety na UEFA EURO 2012™.

Ekspozycje w galeriach handlowych to już kolejna taka realizacja dla Hyundai Motor Poland. Dowodzi to skuteczności tego rodzaju działań w kampaniach klientów motoryzacyjnych– przyznaje Mateusz Rozwadowski – Ambient Media Manager w EM LAB.