Logo

Marketing MIX

S4 dla funduszu UniObligacje Aktywny

Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Union Investment TFI SA kampanię "Jest wiele funduszy dłużnych, ale tylko jeden tak aktywny – UniObligacje Aktywny”. Akcja rozpoczęła się w połowie stycznia i będzie trwała do końca lutego 2012, obejmując prasę, Internet oraz komunikację bezpośrednią.

Subfundusz UniObligacje Aktywny, któremu dedykowana jest kampania, jest najbardziej aktywnym funduszem dłużnym w ofercie UI. W okresie od uruchomienia w maju 2011 do końca roku (8 miesięcy) dzięki stosowanej strategii subfundusz wypracował zysk na poziomie ponad 8%. Wyróżnia go nie tylko wysoki potencjał zysków – realizowany bez korzystania z  akcji spółek, ale też innowacyjne zarządzanie instrumentami dłużnymi oraz pełna dostępność dla inwestujących powierzonych  środków.

Celem przygotowanej przez S4 kampanii jest dotarcie do potencjalnych klientów subfunduszu i zachęcenie ich do inwestycji w ten produkt. Grupą docelową są   osoby zamożne, dysponujące znacznymi środkami do zainwestowania, gdyż minimalna wpłata do subfunduszu to równowartość kwoty 40 000 euro w złotówkach (ok. 200 tys. zł).

Zadaniem agencji było przygotowanie key visuala komunikacji oraz jego adaptacja na broszurę, ogłoszenie prasowe, materiały POS oraz nośniki internetowe. Kampania, która rozpoczęła się 15 stycznia i potrwa do końca lutego, obejmuje targetowane działania w Internecie, dystrybucję broszury informacyjnej w ekskluzywnych ośrodkach narciarskich i biurach podróży oferujących wyjazdy dla klientów z grupy VIP, inserty do wybranych magazynów, ekspozytory z grafiką w domach aukcyjnych i wybranych biurowcach.

Po stronie S4 za działania dla tego klienta odpowiadają: Katarzyna Kijas – strategic planner, Joanna Biegacz – senior account executive oraz zespół kreatywny – Jeroen Lenssinck i Łukasz Skalik, a za realizację kampanii online odpowiedzialny jest zespół Driim Interactive w składzie – Jarek Nakielny – senior web designer i Mateusz Zguda- interactive account executive. Po stronie Union Investment zespołem przygotowującym kampanię kieruje Anna Filipowska – dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji. Za planowanie mediów odpowiedzialne były domy mediowe ProMedia House i Cube (Internet).