Logo

Marketing MIX

Kody QR w nowej promocji Black Red White

W telewizji, internecie i punktach sprzedaży rozpoczęła się kampania reklamująca nową promocję mebli Black Red White. Akcję firma przygotowała wspólnie z agencjami Brasil i Net Partners oraz domem mediowym Starcom.

Nowa kampania Black Red White wspiera promocję, w ramach której wybrane meble tej marki są teraz tańsze nawet o 38 proc. W ramach akcji – zaplanowanej na cały luty – wykorzystywane są gazetki i plakaty z kodami QR, po zeskanowaniu których telefonem komórkowym wyświetlane są dodatkowe informacje o wybranych produktach i prezentacja szaf w 3D, a także można pobrać gazetkę promocyjną.

Akcja reklamowa obejmuje też media ATL: telewizję (największe stacje) oraz internet (m.in. strona brw.com.pl). Spot na potrzeby kampanii przygotowała agencja Brasil, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, natomiast kreację internetową opracował dział marketingu Black Red White SA we współpracy z agencją interaktywną Net Partners.