Logo

Marketing MIX

Madonna na nośnikach Clear Channel Outdoor

Clear Channel Outdoor, globalny lider w zakresie mediów  wspólnie z Clear Channel Entertiment, największą agencją koncertową realizują pionierski, multimedialny projekt promujący najnowszy singiel Madonny. Multiformatowa kampania zaplanowana przez Clear Channel dotrze do ponad 150 milionów konsumentów na całym świecie. Promocja płyty realizowana jest na 1600 powierzchniach digital na 4 kontynentach w wielu państwach np: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Hiszpania, Singapur. Dodatkowo kampanie wzmacniają spoty reklamowe w stacjach radiowych należących do koncernu. Ten pierwszy kompleksowy projekt to kolejny dowód na siłę Clear Channel jako koncernu multimediowego.

W ramach projektu Clear Channel dzięki nośnikom reklamowym w kluczowych punktach miast tj.  Times Square w Nowym Jorku; Fashion Island w Las Vegas czy Piccadilly Circus w Londynie itp., przeprowadził również premierowy pokaz pierwszego wideoklipu, który zgromadził tysiące przechodniów na całym świecie.