Wychodząc naprzeciw potrzebom właścicieli telebimów firma LedBoard opracowała rewolucyjny program do zarządzania siecią nośników LED. Szybkie i łatwe tworzenie kampanii, możliwość kontrolowania ich przebiegu na wielu ekranach jednocześnie, stały dostęp do informacji o stanie nośnika – to tylko niektóre korzyści płynące z użytkowania programu Board Connect.
Do obsługi programu wymagany jest wyłącznie dostęp do Internetu i przeglądarki internetowej – jest to niezwykłe udogodnienie dla użytkowników, szczególnie tych, którzy często znajdują się w podróży. Do tej pory użytkownicy mogli obsługiwać ekran zdalnie korzystając jedynie z szeregu niewygodnych i zawodnych aplikacji dodatkowych. Jak zaznacza producent, system Board Connect cechuje stabilność i bezpieczeństwo – wszelkie operacje zapisywane są w części serwerowej programu, nie ma zatem ryzyka utraty danych.
Board Connect jest programem, którego założeniem od samego początku było zapewnienie użytkownikom ergonomii i intuicyjności obsługi. Przejrzyste menu zapewnia komfort nawigacji i sprawne poruszanie się po platformie. Aplikacja na bieżąco dostarcza informacji o stanie nośników oraz powiadamia operatorów o niedostępności ekranu. Użytkownik informowany jest za pośrednictwem maila i sms o wystąpieniu awarii.
Jako użytkownik mamy dostęp do wielu funkcji programu, w tym: przeglądania listy nośników znajdujących się w sieci, zarządzania nimi, konfiguracji – regulujemy jasność ekranu, modyfikujemy ustawienia kolorów, kontrast obrazu czy czas pracy. Korzystając natomiast z funkcji „Biblioteka” dodajemy i zarządzamy materiałami, które chcemy emitować – mogą to być zarówno pliki video, flash, obrazy, prezentacje Power Point, kanały RSS, jak i strony www. Parametry obrazu można ustalać dla całego obszaru emisyjnego, bądź tylko dla jego fragmentu. Aplikacja pozwala na korzystanie z szablonów jasności oraz czasu pracy – dzięki takiemu rozwiązaniu parametry te możemy ustawiać w zależności od daty i pory dnia, inaczej dla każdego miesiąca roku.
Program stworzony przez specjalistów LedBoard pracuje na zasadzie listy dynamicznej w oparciu o zaawansowane techniki planowania czasu emisji kampanii. W momencie pojawienia się spotu lista ulega automatycznej przebudowie. Mamy tu zatem nieograniczone możliwości ustalania harmonogramu kampanii na kilka miesięcy przed jej rozpoczęciem. Oprogramowanie umożliwia także weryfikację pozostałego na wybranym nośniku czasu, m.in. poprzez symulację, która pozwala określić wolną przestrzeń emisyjną w okresie czasu jaki zdefiniujemy.
Aplikacja, oprócz możliwości zarządzania kampanią, dostarcza funkcje wyświetlania i analizy wyników emisji w postaci szeregu statystyk i raportów. Dzięki temu rozwiązaniu użytkownik programu ma stały dostęp do informacji, tzn. wie, jaki materiał był emitowany, czy w trakcie emisji nie wystąpiły komplikacje, w jakim stopniu emisja została zrealizowana. Do wyboru użytkownik posiada trzy stopnie szczegółowości przedstawiania wyników określające np. ile razy spot został wyświetlony w danym przedziale godzinowym.