Logo

Marketing MIX

Trzecia odsłona kampanii twójoutdoor.pl

Wystartowała trzecia odsłona kampanii twójoutdoor.pl realizowanej wspólnie przez dwie wiodące na polskim rynku OOH firmy  Cityboard Media oraz Grupę Ströer. Celem kampanii jest uświadomienie przedsiębiorcom wysokiej skuteczności outdooru dla każdego rodzaju biznesu.

Na przełomie stycznia i lutego 2012 r. wystartował trzeci etap kampanii realizowanej wspólnie przez Cityboard Media oraz Grupę Ströer pod hasłem Pokaż się!  Kampanii towarzyszy sześć kreacji przedstawiających branże: motoryzacyjną, budowlaną, spożywczą, turystyczną, handel oraz zdrowie i urodę. Zadaniem trzeciej odsłony kampanii twójoutdoor.pl jest pokazanie, że niezależnie od rodzaju branży i charakteru prowadzonej działalności reklama zewnętrzna jest skuteczna dla każdego rodzaju biznesu.

Kampania jest realizowana na 600 nośnikach typu frontlight 6×3 m, 50 powierzchniach reklamowych o wymiarze 12×3 m oraz 50 tablicach formatu 12×4 m w miastach liczących powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

To już trzecia odsłona kampanii realizowanej pod hasłem Pokaż się! Pierwszy etap inicjatywy twójoutdoor.pl trwał od listopada do końca grudnia 2011 roku. Towarzyszyło mu sześć projektów plakatów posługujących się hasłami przedstawiającymi wybrane zalety reklamy zewnętrznej („Nie dam się wyłączyć”, „Przyciągam wzrok”, „Jeszcze mnie zobaczysz”, „Pracuję 24 godziny na dobę”, „Jestem bardzo bezpośredni”, „W mieście rządzę ja”). W drugiej, zrealizowanej w styczniu 2012 r.,  części kampanii zaprezentowano pięć haseł promujących biznesowy aspekt reklamy zewnętrznej („Pobudzam każdy biznes”, „Daję największą stopę zwrotu”, „Jestem pewną inwestycją”, „Daję gwarancję sukcesu”, „Zrobisz na mnie dobry interes”).

Kampanię uzupełnia platforma internetowa dostępna pod adresem www.twójoutdoor.pl, na której znaleźć można informacje dotyczące outdooru, jego wysokiej skuteczności oraz korzyści płynących z wykorzystania tego medium w kampaniach reklamowych. Ponadto strona zawiera konkretne studia przypadku z zakresu współdziałania najstarszego i najnowszego medium reklamowego, czyli outdooru i Internetu. Twójoutdoor.pl jest również obecny na Facebooku  – www.facebook.com/twojoutdoor.