Logo

Marketing MIX

Madonna i Smirnoff kontynuują współpracę

W piątek 3 lutego rozpoczął długo oczekiwany weekend z Madonną – tego dnia miała miejsce premiera teledysku do najnowszego singla “Give Me All Your Luvin”, w którym pojawił się Smirnoff. Dwa dni później, w niedzielę, w trakcie gali Super Bowl Halftime Show Madonna po raz pierwszy zaprezentowała na żywo nowy utwór promujący najnowszy album “MDNA”. Podczas występu artystce towarzyszył Lil Buck, zwycięzca konkursu tanecznego w ramach Smirnoff Nightlife Exchange Project. W zabawnym, autoironicznym wideoklipie do utworu wykonywanego przez Madonnę wraz z M.I.A. i Nicky Minaj widać również wódkę Smirnoff w przepełnionej tańcem scenie rozgrywającej się w futurystycznym, ekstrawaganckim barze. Tak rozpoczyna się kolejny etap współpracy wokalistki z marką Smirnoff.

Smirnoff Nightlife Exchange Project to globalna akcja mająca na celu wymianę pomysłów na życie nocne, która została zainicjowana przez koncern Diageo w 2010r., obejmując 14 różnych krajów na 6 kontynentach. Już wtedy, zgodnie z zawartą w nazwie ideą, udało się zebrać tysiące pomysłów na „imprezę idealną” dzięki lokalnym aplikacjom na Facebooku. Siłę projektu i jego globalny zasięg doceniła Madonna, przez wielu uważana za numer 1 wśród światowych wokalistek, która przy okazji drugiej edycji projektu postanowiła połączyć siły wraz z tą marką wódki. W Smirnoff Nightlife Exchange Project najbardziej podoba mi się idea wymiany pomysłów na życie nocne z możliwością odnalezienia tego najlepszego tancerza – mówiła artystka. Akcja objęła tym razem aż 50 krajów, zgromadziła wokół siebie 10 milionów osób oraz setki tancerzy z 25 państw, którzy wzięli udział w rywalizacji o sukces. 12 listopada w sławnej nowojorskiej hali Roseland Ballroom do walki o zwycięstwo stanęło 10 finalistów. Madonna i jej choreografowie wybrali Lil Bucka.

Tomasz Beszterda, Russia & Eastern Europe White Spirits Marketing Manager firmy Diageo mówi: Smirnoff celebruje jedyne w swoim rodzaju, unikalne doświadczenia oraz wspiera ludzi, którzy wcielają je w życie. Takim doświadczeniem jest dla nas właśnie współpraca z wokalistką numer 1 na świecie. Wspierając wydanie nowej płyty artystki „MDNA” oraz singla „Give Me All Your Luvin”, wierzymy w jej sukces.

Partnerstwo z Madonną obejmuje i określa trójstronna umowa między artystką a firmą Diageo oraz agencją koncertową Live Nation.