Logo

Marketing MIX

Nośniki Jet Line dla sieci handlowych

Jet Line Sp. z o. o. Sp. K., właściciel Motorway, sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych typu frontlight 12 x4 m, zawarł długoterminowe  kontrakty na realizację kampanii reklamowych sieci handlowych.  

W styczniu i lutym br. rozpoczęły się kampanie reklamowe trzech centrów handlowych: Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, Sarniego Stoku w Bielsku Białej oraz krakowskiego Decathlonu. Wszystkie te sieci zawarły długoterminowe kontrakty na realizację kampanii reklamowych na tablicach Motorway 12x4m.  

Kierunkowa reklama dla Decathlonu w Gaju pod Krakowem, przy popularnej Zakopiance, jest realizowana na nośniku wybudowanym już w tym roku. Są to pierwsze tablice wybudowane w 2012 roku. Plany inwestycyjne i optymalizacyjne sieci Motorway 12x4m na najbliższe tygodnie zakładają oddanie do użytku  jeszcze 12 powierzchni, w tym przy nowych odcinkach autostrad A1 (Toruń – Grudziądz) oraz A2 (Słubice – Nowy Tomyśl), a także przy drodze ekspresowej S7 (Warszawa – Gdańsk).

Sieć Motorway to blisko 320 powierzchni reklamowych typu frontlight formatu 12x4m, zlokalizowanych przy głównych trasach oraz w miastach w całej Polsce. Jest to największy format w klasycznej ofercie outdoorowej. Motorway 12×4 jest wybierany do kampanii wizerunkowych i sprzedażowych, których zadaniem jest zbudowanie dużego zasięgu i dotarcie do różnych grup celowych. Oferta konstruowana z pojedynczo wybieranych nośników, bardzo często realizuje kampanie adresowane do mieszkańców danego regionu lub osób najczęściej poruszających się po wybranej trasie. W ten sposób jest wykorzystywany wielki atut outdooru – możliwość precyzyjnego geotargetowania, dzięki któremu Motorway jest idealną propozycją dla centrów handlowych (nośniki kierunkowe), siecią informującą o lokalnych wydarzeniach, budującą świadomość marki w konkretnym mieście czy regionie.

Jet Line Sp. z o. o. Sp. k. jest właścicielem blisko 31% wszystkich nośników formatu 12x4m w Polsce i zajmuje drugie miejsce wśród dostawców tego formatu. W uzupełnieniu klasycznej oferty OOH realizuje także kampanie na nośnikach mobilnych (MobiJety, Airboardy i JetBike ’i ).