W dniach 6-24 luty 2012 realizowana jest kampania reklamowa Mercedes- Benz Warszawa, która odbywa się w 15 stołecznych biurowcach. Akcja ma promować wybrane modele z oferty, a także obalić mit drogich i niedostępnych cenowo samochodów.
W ramach kampanii wykorzystane zostało specjalnie zaprojektowane multimedialne stoisko, w którym to odwiedzający mogą obejrzeć zwiastuny video wchodzących na rynek samochodów marki Mercedes – Benz. Ekspozycja pozwala Pracownikom zapoznać się z prezentowaną ofertą, delektując się jednocześnie smakiem aromatycznej kawy.
Dzięki obecności przedstawiciela handlowego Mercedes- Benz Warszawa, wszyscy zainteresowani ofertą mają możliwość zaczerpnięcia na miejscu informacji na temat danego modelu samochodu, zapoznania się z jego nowinkami , jak również zapisania się na jazdę próbną wybranym przez siebie modelem.
Dodatkowo wokół akcji dla Pracowników biurowych został przygotowany konkurs, w którym codziennie nagrodą jest 24 godzinna przygoda z nowym Mercedesem Klasy B. Za kreację, koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja MadeInWarsaw.