Logo

Marketing MIX

POS dla marki Axe

Podczas gdy w telewizyjnych spotach reklamowych spadające z nieba anioły ulegają mężczyznom stosującym kosmetyki Axe, klienci w miejscach sprzedaży ulegają całościowej kampanii promocyjnej zrealizowanej przez Grupę STI dla Axe.

Rozwiązanie POS zrealizowane dla Axe składa się z displaya, ścianki szybko rozkładalnej „Ratz-Fatz”, kolumny Drop´N´Pop, displaya naladowego oraz naklejek podłogowych.

Fioletowa i czarna kolorystyka projektu podkreśla wyjątkowy charakter nowej linii produktów do codziennej pielęgnacji. Obrotowy element dekoracyjny wykonany w technice 3D, który umieszczony jest na displayu zamiast typowego plakatu, przyciąga uwagę potencjalnego klienta i zachęca do dokonania zakupu. Całość wsparta jest specjalną listwą LED, która zintegrowana w górnej części displaya, wprowadza do rozwiązania elementy podświetlane.

Towar, dostępny na displayu z trzech stron zaprasza do wypróbowania oferowanego produktu. Całość dopełnia ścianka „Ratz-Fatz” w kolorze szlachetnej czerni z charakterystycznym lejtmotywem kampanii. Display można rozstawić w miejscu sprzedaży w mgnieniu oka.

Projekt Grupy STI wywarł również ogromne wrażenie na jury węgierskiego konkursu branżowego POPAI-Award, które uhonorowało to rozwiązanie złotym medalem. Kampania reklamowa przeprowadzona w różnego rodzaju sklepach zajmujących się sprzedażą detaliczną, odniosła ogromny sukces.