Logo

Marketing MIX

Fotolia i deviantART wprowadzają „Kolekcję deviantART”

DeviantART (dA) i Fotolia właśnie wprowadziły wspólną kolekcję dostępną na Fotolia.com. Kolekcja oferuje artystyczne obrazy stockowe przeznaczone do wykorzystania komercyjnego. Ta wyjątkowa kolekcja zawiera ponad 3 000 obrazów stworzonych przez społeczność deviantART, teraz dostępnych w sprzedaży w serwisie Fotolia.

Fotolia i deviantART wybrały grupę zawodowych edytorów i powierzyły im kuratelę nad tą fantastyczną kolekcją, przedstawiającą jedynie próbkę wielu milionów oryginalnych fotografii autorstwa artystów ze społeczności deviantART. Kolekcja dA zawiera szeroki wachlarz kategorii, dzięki uprzejmości fotografów z ponad 50 krajów. Artystyczne elementy tej kolekcji, konfrontującej odbiorcę z silną i wyjątkową kreatywną wizją, dają nowy poziom wyboru użytkownikom microstokowym oraz są artystyczną odpowiedzią na komercyjne i redakcyjne potrzeby na rynku microstock.

Dostępne na wyłączność na Fotolia.com obrazy z kolekcji deviantART mogą być przeglądane i pobierane przez użytkowników banku zdjęć w pojedynczych pobraniach lub w ramach abonamentu w standardowych cenach Fotolia.

„Cieszymy się bardzo wprowadzając Kolekcję dA, zawierającą obrazy reprezentatywne dla formatu prac artystycznych stworzonych przez społeczność deviantART”, mówi Angelo Sotira, współzałożyciel i prezes deviantART. „Nasza partnerska współpraca z serwisem Fotolia jest fantastyczną okazją dla naszych artystów, eksponując ich twórczość na międzynarodowym rynku, jak również dla klientów serwisu Fotolia dając tym ostatnim świeżą perspektywę wyboru.”

„Fotolia jest dumna z faktu, że deviantART wybrał naszą agencję fotografii stockowej, aby pokazać swoją niesamowitą kolekcję. Cieszymy się mogąc wspierać kreatywną pracę społeczności deviantART oraz oferując tę kolekcję naszym klientom”, mówi Oleg Tscheltzoff, prezes Fotolia LLC.

Kolekcja dostępna jest pod linkiem www.fotolia.com/p/202869477.