Logo

Marketing MIX

POS Media otwiera swoje biuro w Niemczech

Mimo niesprzyjających warunków do rozwoju, panujących w Europie, POS Media Europe otworzyło nowe biuro w Monachium. Tym samym, dokonując dalszej ekspansji międzynarodowej, stwarza dostęp do swoich produktów i usług na rynku niemieckim.

POS Media Germany jest wspólnym przedsięwzięciem z André Media, niemiecką firmą, zajmującą się reklamami w supermarketach. Założona w roku 1979 oraz obecna w ponad 20.000 punktach sprzedaży detalicznej w Niemczech, André Media zatrudnia ponad 500 pracowników. Firma z powodzeniem współpracowała z POS Media przez ostatnie dwa lata w całej Europie Środkowej. W nowej spółce André Media będzie miała 25,1% udziałów, a  POS Media zyskuje już teraz prawo do sprzedaży w sieci detalicznej tej firmy na terenie Niemiec.

POS Media Germany wykorzysta ten dostęp, oferując ogólnonarodowe zintegrowane kampanie w miejscach sprzedaży u najlepszych niemieckich detalistów. Jako lider na rynku reklam w punktach sprzedaży w Europie, POS Media współpracuje z największymi sieciami handlowymi, w tym REAL, Tesco, Kaufland i METRO. Ponadto firma zbudowała bardzo silne relacje z czołowymi producentami sektora FMCG, takimi jak P&G, Unilever, Nestlé, Coca Cola, Danone i Kraft.

W okresie spowolnienia gospodarczego, reklamy w punktach sprzedaży (POS) stają się coraz ważniejsze, bowiem według przeprowadzonych badań aż 70% decyzji odnośnie zakupu jest podejmowanych właśnie w sklepach.
         
– Wejście na nowy rynek to część planowanej, strategicznej ekspansji w celu zaspokojenia potrzeba naszych partnerów handlowych oraz klientów – stwierdza CEO POS Media Europe, Richard van het Bolscher – Z ponad 12-letnim doświadczeniem i wiedzą, możemy zintegrować kampanie reklamowe na terenie Niemiec,jak i wielu innych krajów europejskich. Planujemy także wprowadzić nowe produkty i nośniki na rynek niemiecki.