Logo

Marketing MIX

Pierwsza kampania securebiz.pl

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa Giełdy Wierzytelności branży reklamowej. Na łamach lutowego OOH magazine można przeczytać o założeniach serwisu. W Raporcie Dostawców Mediów i Maszyn pierwsze reklamy securebiz.pl

Motywem przewodnim kampanii jest bezpłatna możliwość rejestracji na Giełdzie Wierzytelności do końca marca. Firmy jakie dokonają rejestracji w tym terminie mogą liczyć na bezpłatny abonament do końca 2012 r.

– Z jednej strony jesteśmy zadowoleni z rozwoju serwisu, z drugiej z przerażeniem obserwujemy jak szybko rośnie liczba wierzytelności. Równie przerażające mogą być kwoty. Dla wielu mniejszych firm brak zapłaty 70 000 zł może zapoczątkować spore problemy – mówi Monika Opałka, Koordynator Projektu.

Reklamy w mediach będzie wspierać kampania w serwisach: giftsonline.pl i oohmagazine.pl oraz newslettery.