Logo

Marketing MIX

Rusza konkurs Dyrektor Marketingu Roku

Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 ma na celu wyłonienie prawdziwych talentów i osobowości w dziedzinie marketingu – tych, których działania w 2011 r. wpłynęły na sukces rynkowy firm, zmianę pejzażu komunikacji i reklamy w Polsce, pozwalając rozwijać się firmom mediowym i reklamowym.

Poszukujemy wyjątkowo utalentowanych osób, które skutecznie realizują strategie marketingowe firm, będąc przy tym wartościowym człowiekiem, szefem i osobą, której nie są obce istotne społecznie problemy. Konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 przeznaczony jest dla osób kierujących działaniami marketingowymi i komunikacyjnymi z firm, instytucji i organizacji pozarządowych.

Zgłoszenia do konkursu będą przyjmowane do 30 marca 2012r.  Szczegóły na stronie www.dyrektormarketinguroku.pl.

W tym roku uroczysta gala finałowa konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011, na której zostaną ogłoszone nazwiska laureatów oraz wręczone statuetki i wyróżnienia, odbędzie się 26 kwietnia 2012 r. w Ergo Arenie w Sopocie. Będzie ona elementem nowego wydarzenia biznesowego organizowanego przez Mediarun pod nazwą Business Sopot Festival.

Zgłoszone kandydatury, które spełniają zapisy regulaminu konkursu, zostaną poddane ocenie Kapituły Konkursu złożonej z ekspertów branżowych, partnerów konkursu, przedstawicieli mediów i organizatora konkursu.
W skład kapituły wchodzą:
• Paweł Netczuk, prezes zarządu Mediarun
• Łukasz Macheta, redaktor naczelny Mediarun.pl
• Mariusz Ryciak, współwłaściciel agencji Bran New Heaven
• Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający 180heartbeats
• Małgorzata Augustyniak, wiceprezes zarządu AMS
• Michał Lisiecki, prezes zarządu Platformy Mediowej Point Group
• Olgierd Cygan, prezes zarządu agencji interaktywnej Digital One
• Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny SAR
• Rafał Baran, CEO Grey Group Polska
• Anna Dzierżęcka, managing partner Mediacom
• Iwona Kossmann, ekspert branżowy
• Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor external affairs w Mercedes-Benz Polska
• Paweł Bochniarz, dyrektor PricewaterhouseCoopers
• Małgorzata Leniarska, partner zarządzający Dragon Rouge
• Jacek Olechowski, prezes Mediacap
• Marek Szafarz, dyrektor działu marketingu TVN
• Radek Nęcki, prezes zarządu agencji Prowokator
• Marcin Woźniak, COO ARBOinteractive
• Michał Stawecki, dyrektor marketingu firmy Apart
• Sebastian Kulczyk, członek zarządu Kulczyk Investments
• Łukasz Wejchert, ekspert branżowy, inwestor
• Robert Bednarski, prezes Grupy Onet.pl
• Tomasz Pruszczyński, współzałożyciel OS3 multimedia
• Cyprian Kostewicz, dyrektor marketingu WPC
• Paweł Trochimiuk, prezes zarządu Związku Firm Public Relations
• Bartłomiej Serafiński, założyciel Touch Ideas
• Monika Nowaczewska, niezależny konsultant i trener zarządzania
• Krzysztof Gawrych, ekspert branżowy
• Bartosz Mateja, CEO Prografix
• Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska
• Lechosław Garbarski, prof. Akademii im. Leona Koźmińskiego
• Katarzyna Kultys-Jabłośnka, założycielka Fashion Magazine

Partnerami wspierającymi konkurs Dyrektor Marketingu Roku 2011 są m.in. Mediacom, Grey Group, Digital One, Dragon Rouge, 180heartbeats, faceADDICTED, AMS, TVN, Apart, Mercedes-Benz, Onet.pl, Clever Frame, Point Group, LSW, PWC, Prografix, Defacto oraz Tag Heuer.

Business Sopot Festival odbędzie się w dniach 25-29 kwietnia br. w kilku miejscach w Sopocie, a w jego skład wchodzi szereg wydarzeń, m.in.:
• Kongres Dyrektorów Marketingu
• Leaders in Poland
• wystawa Outdoor Inspiration
• Fast Business Date
• Business Lifestyle Expo
• Gala konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2011
• Gala konkursu Fashion People – Fashion Magazine
• Startup Show i inne

Business Soport Festival i Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez spółkę Mediarun, wydawcę m.in. serwisów internetowych Mediarun.pl, Medialink.pl, Zegarek.pl, Trunki.pl oraz Medialine.pl, a także organizatora konferencji i szkoleń związanych z marketingiem, reklamą i sprzedażą Mediarun Academy.