Logo

Marketing MIX

IV edycja Kongresu Sprzedaż

Co musimy zrobić, aby sprostać nowym oczekiwaniom klientów oraz wyzwaniom rynkowym, aby generować coraz wyższe przychody? Jak sprawić, żeby klient nas zapamiętał i wrócił do naszej firmy? Jakie sprawdzone strategie musimy zastosować, aby chronić nasze zyski w negocjacjach? Jak wykorzystać potencjał nowych technologii w dziale sprzedaży? Jakie nowinki technologiczne możemy zastosować? Dlaczego mogą one poprawić efektywność działań sprzedażowych? Jakie zaawansowane możliwości sprzedaży pozwolą nam zdystansować naszych konkurentów i zdobyć wielką sprzedaż?

Oto kluczowe pytania na jakie odpowiedzą prelegenci podczas IV edycji Kongresu Sprzedaż – jedynego w Polsce wydarzenia kompleksowo ujmującego zagadnienia związane z głównymi celami pracy Dyrektorów Sprzedaży.  
Kongres Sprzedaż to dwudniowa konferencja, podczas której eksperci i praktycy sprzedaży mają możliwości wymiany wiedzy i doświadczeń, nawiązywania nowych kontaktów biznesowych, dzielenia się dobrymi praktykami. Jest to również okazja do kuluarowego spotkania z przedstawicielami różnorodnych branży i dyskusji na temat nowoczesnych rozwiązań w sprzedaży, a także z obszaru ekonomii, psychologii, marketingu.

Wiosenna odsłona Kongresu Sprzedaż odbędzie się w dniach 21-22 maja 2012 w Hotelu Marriott i 23 maja 2012 w Centrum Konferencyjnym Knowledge Village w Warszawie. Partnerem projektu jest Octagon Consulting, a Sponsorami Huthwaite International i Doradca Consultants ltd.

Program merytoryczny wydarzenia obfituje tradycyjnie w wysokiej jakości prelekcje najwyższej klasy ekspertów międzynarodowych, różnorodne case studiem z udziałem przedstawicieli liderów rynku polskiego i interaktywne warsztaty prowadzone przez uznanych szkoleniowców.

Gośćmi specjalnymi Kongresu Sprzedaż będą: dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek, PKPP Lewiatan, Dave Stein, ES Research Group, Tony Hughes, Huthwaite International i Jack Vincent, focus360. Każdy z ekspertów przekaże najbardziej aktualną wiedzę, ukazującą perspektywę rozwoju sprzedaży zarówno w kontekście Polskich wyzwań, jak i międzynarodowych możliwości.

W ramach ścieżek tematycznych wydarzenia zaproszeni praktycy sprzedaży podejmą między innymi taką tematykę, jak: jak budować skuteczną strategię sprzedaży w kryzysie; multichannel, efekt ropo, ecommerce b2b / b2c czyli jak zwiększać sprzedaż w 2012; podniesienie efektywności generowania leadów; jak precyzyjnie dotrzeć do swojej grupy celowej z właściwą ofertą.

Uczestnicy będą mieli okazję skorzystać z doświadczeń takich firm, jak: Alior Bank, Atak Design, BASF Polska, BRE Bank, Ceramika Tubądzin, Deltim, Gaz-System, Grupa BNP Paribas, Invest Bank, ITI Neovision, Open Life TU Życie SA, Orange Customer Service, Praktiker Polska, Provident, Raben Polska, STX Next, Wielkopolska SKOK.
Wiedzę zdobytą podczas spotkań z ekspertami można będzie również przećwiczyć w praktyce podczas całodniowych warsztatów na temat: „Team coaching jako narzędzie budowania efektywności zespołu sprzedażowego” (Pracownia Satysfakcji), „Jak opracować skuteczną strategię sprzedaży, gdy wszystko dookoła tak szybko się zmienia” (Capful Polska) oraz „Przywództwo wielopoziomowe” (Multi – Level Projects).

Zapraszamy do zapoznania się z programem wydarzenia na stronie http://kongressprzedaz.pl/
Uzupełnieniem wrażeń merytorycznych będą liczne okazje do spotkań nieformalnych podczas sesji networkingowych prowadzonych przez Grzegorza Turniaka, Prezesa BNI Polska oraz wieczornego bankietu Uczestników Kongresu w wyjątkowej sportowej oprawie nawiązującej do tematyki zbliżającego się EURO 2012.
Najświeższe informacje na temat nowości w programie i akcjach promocyjnych można śledzić na www.facebook.com/pages/Kongres-Sprzeda%C5%BC/164617313604124