Logo

Marketing MIX

Wystartowała nowa kampania Sodexo

Wielkanocna kampania reklamowa kategorii Motywacja Pracowników firmy Sodexo Motivation Solutions – lidera w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych – podkreśla pozycję Sodexo jako eksperta oraz strategicznego doradcy, oferującego Klientom pełną gamę produktów służących budowaniu lojalności i zaangażowania pracowników. Akcja reklamowa obejmie direct mailingi, działania w prasie codziennej, mediach branżowych oraz w Internecie.

Sodexo Motivation Solutions w obszarze Motywacji Pracowników oferuje pełne doradztwo w zakresie świadczeń pozapłacowych, rozwiązań motywacyjnych i optymalizacji Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Oferta skierowana jest do firm i instytucji, które szukają skutecznych narzędzi motywacyjnych, uwzględniających zróżnicowane potrzeby pracowników. Sodexo zapewnia także obsługę organizacyjną i logistyczną związaną z tworzeniem systemów motywacyjnych. Nowa kampania jest kontynuacją strategii przyjętej w ubiegłym roku, która pozycjonuje firmę Sodexo jako partnera strategicznego, który pomaga swoim Klientom budować lojalność i długotrwałą więź pracowników z firmą.

Kluczowe media, w których prowadzona jest kampania to magazyny branżowe z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi m.in. Personel i Zarządzanie czy Personel Plus, w których pojawią się reklamy i materiały eksperckie. Działania w Internecie przeprowadzone zostaną głównie za pośrednictwem e-mailingów,  kanałów RSS i newsletterów wysyłanych przez najważniejsze portale biznesowe i HR-owe. Ważnym elementem kampanii jest bezpośrednia komunikacja z potencjalnymi Klientami: do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców zostanie wysłany mailing z ofertą Sodexo. Kampania będzie również szeroko komunikowana za pośrednictwem specjalnej witryny internetowej www.motywacja.sodexo.pl – gdzie znajduje się kompendium wiedzy poświęcone motywacji pracowników, a zarejestrowani na platformie Klienci otrzymują dostęp do praktycznych narzędzi związanych z budowaniem motywacji pracowników.

„Kluczem do budowania lojalności i satysfakcji pracowników jest dostosowanie narzędzi motywacji do ich potrzeb oraz oczekiwań. Podstawą efektywnej motywacji w firmie jest nie tylko wykorzystanie odpowiednich narzędzi, ale również ich umiejętna implementacja. Dlatego tak ważny jest wybór odpowiedniego partnera, który nie tylko dostarczy kompleksowe rozwiązania, ale wskaże również drogę do zbudowania lojalności i długotrwałej więzi pracowników z firmą.  Nowością tegorocznej kampanii jest zintegrowanie naszej oferty za pomocą Nawigatora Motywacji Sodexo, który obejmuje kluczowe obszary motywacji pracowników, bez względu na to czy chodzi o idealny prezent, czy zapewnienie posiłków – nasi doradcy pomogą wyznaczyć pracodawcy optymalny kierunek działania”– powiedziała Magdalena Słomczewska,  Kierownik Kategorii Motywacja Pracowników Sodexo Motivation Solutions.

Za kreatywną stronę kampanii „Z Sodexo wszystko układa się w całość” odpowiada agencja Netizens, media plan opracował dom mediowy Mindshare, działania interaktywne planuje agencja Webvariation,
a działania public relations realizuje agencja ConTrust.