Logo

Marketing MIX

Konkurs IAA-Dentsu wspierający konferencję ONZ

IAA przedłużyło termin składania prac w konkursie studenckim na najlepszy plakat do 16 marca. Studenci kierunków reklama, marketing i design jeszcze przez ponad 2 tygodnie mogą nadsyłać prace ilustrujące ideę zrównoważonego rozwoju, która jest tematem tegorocznego konkursu.

Konkurs IAA Dentsu jest organizowany już po raz czwarty, za każdym razem podejmując tematy dotyczące istotnych problemów globalnych, jak: bioróżnorodność, odpowiedzialność społeczna, zmiany klimatu oraz zrównoważony rozwój, wpisane w misję IAA.

Zwycięskie prace konkursowe są wykorzystywane w kampaniach informacyjnych realizowanych przez Organizację Narodów Zjednoczonych w ramach projektu Ekorozwój, poprzedzającego konferencję Rio+20 United Nations Conference on Sustainable Development w Rio de Janeiro, w czerwcu bieżącego roku. Konferencja odbędzie się w dwudziestolecie Szczytu Ziemi, kiedy to zostaną odnowione polityczne zobowiązania w zakresie dążenia do ekologicznej gospodarki opierającej się na zasadach zrównoważonego rozwoju i eliminowania problemu ubóstwa.  

„Włączenie się studentów w ten projekt jest niezwykle ważne dla kreowania świadomości istoty ekorozwoju wśród młodzieży, która w znacznej mierze będzie beneficjentem podjętych już dzisiaj wysiłków wielu organizacji pro publico bono na całym świecie. Zależy nam na tym, by nie tylko zagwarantować wysoki poziom komunikacji wizualnej problematyki podejmowanej w ramach Rio+20, ale przede wszystkim, stworzyć obraz nawołujący do działania i zachęcający do refleksji nad własną eko-postawą”, mówi Piotr Łysak, Prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.

Więcej informacji na temat działań ONZ na rzecz zrównoważonego rozwoju znajdziecie Państwo na stronie: www.un.org/esa/dsd/.

W drugiej edycji konkursu w regionie europejskim wygrała praca zatytułowana "PACMAN" autorstwa Polki – Weroniki Luizy Kowalskiej studentki ASP we Wrocławiu.