Logo

Marketing MIX

Startuje globalna kampania Coca-Coli

Coca-Cola prezentuje elementy swojej globalnej, zintegrowanej kampanii marketingowej, związanej z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™. Obejmuje ona również imprezy, które odbędą się w  Europie, aby uczcić 100 dni do rozpoczęcia rozgrywek w Polsce i na Ukrainie.

Kampania została zatytułowana „Let’s get CRAZY!”. W polskiej wersji językowej nosi ona nazwę „Wpadnijmy w Piłkoszał!”. Jej startowi towarzyszą wyjątkowe imprezy odbywające się w najbardziej wyjątkowym dniu w kalendarzu — 29 lutego. Elementy kampanii Coca-Cola będą realizowane przez następne 4 miesiące na ponad 70 rynkach na całym świecie.

W każdym z krajów biorących udział w UEFA EURO 2012™,  Coca-Cola korzysta z okazji, aby zachęcić fanów, konsumentów oraz pracowników firmy do uwalniania piłkarskich emocji. W Polsce, Niemczech, Czechach, we Włoszech i na Ukrainie, z okazji rozpoczęcia kampanii odbędą się imprezy, które jednocześnie podkreślą wyjątkowy moment, jakim jest 100 dni do rozpoczęcia turnieju.

W Polsce, marka Coca-Cola wraz z miastem stołecznym Warszawa i miastem Wrocław, przygotowała specjalny program zachęcający wszystkich kibiców do wspólnego świętowania.

Imprezy z okazji 100 dni do UEFA EURO 2012™ są tylko jednym z elementów międzynarodowej kampanii marketingowej marki. W Polsce pierwsze elementy kampanii „Let’s get crazy” pojawiły się już w 2011 roku. Specjalnie z okazji UEFA EURO 2012™ marka zastąpiła zwykłe puszki swojego flagowego napoju nowymi puszkami z grafikami stadionów, na których rozgrywane będą mecze w ramach Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™. Coca-Cola dzieliła również z kibicami piłkarskie emocje podczas Losowania Grup Finałowych 2 grudnia 2011 roku. Wtedy też, po raz pierwszy, został zaprezentowany utwór „Let’s get CRAZY!” – hymn marki Coca–Cola na UEFA EURO 2012™ oraz obrazująca go choreografia. Jako oficjalny sponsor UEFA EURO 2012™, Coca-Cola oferuje, także kibicom wiele wyjątkowych programów, do których marka ma wyłączne prawo. Jedną z nich jest nabór do Drużyny Flagi.

Kampania „Let’s get CRAZY!” to pełna radości, zabawy i energii kontynuacja działającej już platformy Coca-Cola pod nazwą „Uwolnij radość”. Obejmuje ona dwie globalne reklamy telewizyjne, działania w prasie, mediach elektronicznych, outdoor, a także działania promocyjne wykorzystujące kanały cyfrowe, media społecznościowe i atrakcje na żywo dla konsumentów. Towarzyszy jej system identyfikacji wizualnej, który w spójny sposób zrealizuje koncepcję uwalniania piłkarskich emocji na wszystkich platformach.