Logo

Marketing MIX

Chivas Regal oczami projektanta

Producenci szkockiej Whisky zlecili znanemu nowojorskiemu projektantowi Dan Funderburghowi zaprojektowanie wysokiej jakości serii upominkowej dla marki Chivas Regal. Artysta, wykorzystując swój niepowtarzalny styl, w symboliczny sposób przedstawił jej ponad 210-letnią historię.

W centrum projektu znajduje się metalowe pudełko pokryte charakterystycznym ornamentem i złotym tłoczeniem. Ma ono za zadanie – podobnie jak wysokiej jakości display z dodatkowymi elementami dekoracyjnymi, – podkreślać charakter marki, tzn. męskość, odwagę i luksus.  

Limitowana edycja specjalna wyróżnia się ponadto heraldyczną symboliką. Na frontowej części projektu przedstawiona jest dumna postać lwa, będącego herbem Szkocji. Wszystkie elementy pokryte są dwoma rodzajami lakieru: punktowym lakierem UV nadającym wybranym fragmentom displaya wysokiej jakości połysk, jak również lakierem matującym, który  kontrastując z błyszczącymi elementami, tym samym jeszcze bardziej je uwypukla.

Display, mogący pomieścić 24 opakowania szkockiej Whiskey, dostarczony jest do supermarketów kompletnie zatowarowany, natomiast kolumna Drop’n Pop, może być rozstawiona w punkcie sprzedaży w ciągu kilku sekund. Wykonany z tektury falistej, wysoce uszlachetniony system plakatowy został uzupełniony o specjalną wkładkę antypoślizgową, która chroni display przed niepożądanym działaniem wody.