Logo

Marketing MIX

21. edycja EURO-REKLAMY

21. edycja EURO-REKLAMY już od 27 do 29 marca 2012 roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich. Euro-Reklama od 20 lat umożliwia firmom aktywny udział w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami, a program targów dostarcza im ważnych informacji rynkowych. To tu prezentowane są nowe trendy i nawiązywane intratne kontakty biznesowe. Podczas tegorocznych targów odbędą się zawody i pokazy, wręczone zostaną również nagrody Międzynarodowych Targów Poznańskich: Złote Medale i nagrody Acanthus Aureus przyznawane za najlepsze odzwierciedlenie strategii marketingowej firmy w ekspozycji targowej.

Nowością na tegorocznych targach będą warsztaty „Druk cyfrowy od A do Z". Zapraszają na nie pierwszego i drugiego dnia targów redakcja Świata DRUKU wraz z MTP. Podczas warsztatów specjaliści dostarczający urządzenia, materiały, oprogramowanie do druku cyfrowego, przedstawiciele drukarń i agencji reklamowych, a także ich klienci będą mogli wspólnie zastanowić się nad problemami, które napotykają w swojej pracy. Tematyka warsztatów obejmie zarówno druk mało-, jak i wielkoformatowy, w ich wszelkich odmianach: drukowanie folderów i broszur, katalogów, ulotek, plakatów i banerów, opakowań i etykiet, kopert, materiałów POS, folii do oklejania aut, druk na tekstyliach i artykułach promocyjnych. Sporo miejsca zajmie temat personalizacji druków, która pozwala znacznie zwiększyć skuteczność przekazu marketingowego i reklamowego. Odbędą się także pokazy na żywo – na miejscu będą pracować nowoczesne drukarki, a eksperci będą odpowiadać na pytania.

Zapraszamy do odwiedzenia stoiska OOH magazine podczas targów EURO-REKLAMA 2012.