W marcu Galeria Wnętrz Domar z Wrocławia wystartowała z kampanią wizerunkową meblowy fast food. Kampania obejmuje outdoor, Internet oraz materiały BTL. Jest realizowana w dwóch odsłonach: „Nie stawiaj na meblowy fast food” oraz „Meblowy fast food szkodzi Twojemu wnętrzu”.
Galeria Wnętrz Domar posłużyła się znanym określeniem fast food w odniesieniu do branży meblowej. Meblowe fast foody to meble masowe, które szybko się produkuje i równie szybko zużywa, meble z materiałów niskiej lub średniej jakości, które wabią urodą tylko na początku, bo niestety przemija ona stosunkowo szybko i bezpowrotnie. Meblowy fast food rezygnuje z indywidualności: jego produkty są podobne do siebie… jak hot dogi.
Galeria Wnętrz Domar popiera meblowy slow food, czyli meble, które mają swój własny styl, duszę, osobowość, indywidualność. Meble dobrej jakości, którymi można się delektować, i to przez długi czas. Meblowy slow food to oferta dla wszystkich, którzy mają dość nietrwałych mebli i powielanych wzorów.
Te idee znajdują odzwierciedlenie w kreacji wizerunkowej, która posługuje się najbardziej rozpoznawalnymi ikonami fast foodów spożywczych: hot dogami w kreacji „Nie stawiaj na meblowy fast food” oraz frytkami w kreacji „Meblowy fast food szkodzi Twojemu wnętrzu”.
Strategię i kreację kampanii wizerunkowej przygotowała i zrealizowała Agencja Reklamowa Effectica z Wrocławia, która pozyskała budżet reklamowy Galerii Wnętrz Domar w wyniku przetargu z początku roku.