Logo

Marketing MIX

Saxo Bank łączy transakcje walutowe i BASE jumping

Duński Saxo Bank zrealizował prawdopodobnie pierwszą na świecie transakcję walutową zleconą z ekstremalną prędkością podczas BASE jumpingu. To zlecenie wykonane zostało w trakcie swobodnego spadku za pomocą nowej aplikacji SaxoTrader dla iPhone’a i systemu Android.

Ubrany w wing suit szwedzki skoczek Martin Rosén użył aplikacji w trakcie skoku ze szczytu Hutchinson Peak w pobliżu południowoafrykańskiego Kapsztadu. Base jumper kupił 1 000 000 EURUSD po cenie 1,26969 (spot), zaś transakcja została potwierdzona jeszcze w powietrzu.

Film ze skoku stał się zapewniającą sporą dawkę adrenaliny reklamą telewizyjną platformy i aplikacji transakcyjnych Saxo Bank. Zespół nakręcił też czterominutowy film dokumentujący wydarzenie – można go obejrzeć pod linkiem: www.saxobank.com/mobile/saxotrader-anytime-anywhere

Torben Rene Larsen, Head of Commercial Marketing, zauważył: „Lubimy zdobywać nowe terytoria i wyznaczać standardy branżowe, jednak sądzimy również, że występuje istotne podobieństwo między sposobem myślenia base jumperów i traderów. Obydwie grupy muszą mieć pełną kontrolę nad sytuacją, zaś ich cechą wspólną jest absolutna wiara w posiadane umiejętności i oczekiwanie pełnej niezawodności od posiadanego sprzętu. Transakcja zrealizowana w trakcie skoku basejumpingowego dowiodła, że nasze aplikacje umożliwiają użytkownikowi inwestowanie praktycznie we wszystkich sytuacjach – zawsze i wszędzie — a także zapewniają technologie niezbędne do w pełni niezawodnej realizacji transakcji.”

„Istotnym czynnikiem rozwoju Saxo Bank zawsze była potrzeba odróżnienia się od konkurentów dzięki wizerunkowi banku specjalizującego się w tradingu oraz inwestycjach wyraźnie ukierunkowanych na klienta. Szybkie podbicie przez Saxo Bank rynku internetowego zapewniło nam dużą przewagę i pobudziło nasz rozwój. Nadal chcemy wyróżniać się na tle konkurencji, a ta pierwsza transakcja walutowe zrealizowana z ekstremalną prędkością dowodzi, że wciąż zdobywamy nowe terytoria.”

Kampania promuje nową aplikację tradingową na iPhone’a i Androida. Aplikację można pobierać bezpłatnie – zapewnia ona dostęp do informacji rynkowych, w tym wiadomości, analiz, wideoblogów, komentarzy, badań, kalendarza finansowego a także notowań i wykresów dla ponad 13 tysięcy instrumentów.

Użytkownicy mogą przetestować platformę za pośrednictwem bezpłatnego rachunku demo. Dotychczasowi klienci dzięki aplikacji mają dostęp do swojego rachunku oraz mogą składać lub anulować zlecenia i zawierać transakcje w obrocie wszystkimi oferowanymi przez Saxo Bank produktami.