Z okazji święta kobiet i mężczyzn Telepizza przygotowała dla swoich fanów specjalne konkursy i promocje. Pizze w kształcie serca „dla niej i dla niego”, kampanie promocyjne w lokalach i internecie oraz akcje w regionalnych rozgłośniach radiowych będą zachęcać do odwiedzania lokali lub złożeniu zamówienia z dostawą do domu czy biura.
Pizza w kształcie serca to nowy specjalny produkt Telepizzy, który jak mówi Iwona Olbryś, dyrektor Generalny hiszpańskiej sieci w Polsce, po raz pierwszy został zaprezentowany podczas święta zakochanych. Cieszył się on wtedy tak dużym powodzeniem, że postanowiliśmy sięgać po niego podczas specjalnych okazji, takich jak np. teraz święto kobiet i mężczyzn. Oczywiście jak zwykle przygotowaliśmy dla naszych fanów również liczne promocje i konkursy, co stało się już naszym znakiem rozpoznawczym – zakończyła Iwona Olbryś.
Promocja potrwa od 8 do 11 marca i będą jej towarzyszyć konkursy na facebooku oraz w wielu lokalnych rozgłośniach radiowych.
Jeśli chodzi o kampanię w mediach i na materiałach BTL, to kreacja została przygotowała wewnętrznie przez Telepizzę, natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.