Logo

Marketing MIX

Grupa red8 powiększa się o unlimited events

Grupa Red8, w ramach której działają agencje ATL, BTL, Digital i Social Media, poszerza kompetencje o działalność eventową. Do grupy dołącza agencja Unlimited Events, która zmienia nazwę na Red8 Events.

– Red8 to agencja, która zbudowała swoją siłę przede wszystkim na reklamach telewizyjnych. Mocna kreacja telewizyjna to coś co nas od zawsze wyróżnia. Natomiast dołączenie Unlimited Events do Red8 Group jest kolejnym z zaplanowanych i rozłożonych w czasie kroków, konsekwentnie zmierzających do stworzenia grupy oferującej klientom usługi "through-the-line”. Po poszerzeniu w ciągu ostatnich dwóch lat kompetencji grupy o kategorie: interaktywną, socialową i BTL-ową, przyszedł czas na kategorię eventową. Unlimited Events działa na rynku od wielu lat i w tym czasie zdobyła doświadczenie w obsłudze klientów z różnych kategorii rynkowych. Przed podjęciem finalnej decyzji o włączeniu jej w struktury grupy Red8, przez jakiś czas wnikliwie przyglądaliśmy się sobie nawzajem i wiem, że Unlimited Events świetnie wpasowuje się w styl naszego działania jak również ma wysokiej klasy kompetencje – mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

Jacek Wnorowski, dyrektor zarządzający i udziałowiec Unlimited Events od początku istnienia tej agencji, jest związany z branżą reklamową od 9 lat. Przed objęciem stanowiska szefa agencji pracował po stronie klienta w jednej ze spółek Grupy PZU, jak również jako niezależny specjalista współpracował przy projektach eventowych i marketingowych z agencjami reklamowymi oraz bezpośrednio z klientami.

– Dołączamy do jednej z najlepszych grup reklamowych w Polsce, która regularnie wykazuje się bardzo efektywnymi, jak też rozpoznawalnymi i nagradzanymi kampaniami. Współpracowaliśmy strategicznie już od pewnego czasu przy wielu projektach, na przykład przy głośnej kampanii Axe „Klikasz?” i jesteśmy pewni, że taki ruch ma sens – mówi Jacek Wnorowski.

Agencja Unlimited Events powstała w 2006 r. i zatrudnia obecnie 14 osób. Specjalizuje się w eventach wizerunkowych, eventach promujących markę, oraz konferencjach sprzedaży i marketingu.  W portfolio jej klientów znaleźli się do tej pory m.in.: BMW Polska (marki BMW i MINI), Unilever (marka Axe), Carlsberg Polska, Bunge Polska (marka Benecol), Continental, AmRest (marka KFC), Porsche, Veka Polska, Play, Olympus, Isover, Kraft Foods Polska oraz Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar.  

Przychody agencji za rok 2011 wyniosły ok 8,5 mln zł.

Wśród największych projektów, które ostatnio realizowała agencja były m.in.: kompleksowa obsługa eventowa 2 kolejnych kampanii marki Axe („Kliker” i „Anioły”) oraz BMW Best of Ski Resorts.