Logo

Marketing MIX

POS Haribo w wersji Halloween

Dla wszystkich miłośników Halloween we Francji firma Haribo przygotowała unikalną niespodziankę POS. Przyciągająca wzrok ekspozycja reklamowa składa się z tekturowej lokomotywy, kolorowych wagoników załadowanych smakołykami Haribo, oraz okienka biletowego, które z każdym gwizdkiem zapowiada czas odjazdu pociągu „Le Train Fantôme”.

„Halloween, obok świąt Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia, stało się trzecim co do wielkości sezonowym wydarzeniem w Niemczech” powiedział Marco Alfter, rzecznik prasowy Haribo, w jednym z wywiadów w październiku 2011 r. W celu zwiększenia sprzedaży produktów Haribo związanych z Halloween we Francji, projektanci STI – we współpracy z agencją Anis, stworzyli doskonale wpisujące się w ten temat impulsowe rozwiązanie POS.

W świecie duchów
Zaprojektowana specjalnie na owocowe gumy do żucia prezentacja POS zabiera konsumentów w podróż po świecie duchów. Na terenie tekturowego dworca kolejowego POS latają nietoperze i sowy, uśmiechają się szyderczo dynie i nietoperze, pląsają pająki i wampiry. Hariboy, w specjalnym kostiumie maszynisty Halloween, sprzedaje bilety podróżne i troszczy się o wyjątkową atmosferę w miejscu sprzedaży – piękną i straszną.

Interaktywne dekoracje odnoszą się do wszystkich zmysłów
Zrealizowana dla francuskich supermarketów dekoracja POS zajmowała dwie europalety 1:1. W części frontowej natomiast posiadała doczepioną lokomotywę ze specjalnym koszem wrzutowym na 150 kilogamów owocowej gumy do żucia. Wyspa srzedażowa przyciąga wzrok przechodnia również dzięki specjalnym podwieszanym girlandom z motywem Haribo. Kiedy okienko biletowe było uruchamiane, rozlegał się w całym sklepie gwizdek podróży dający pociagowi znak do odjazdu, przy jednoczesnym migotaniu zintegrowanych elementów świetlnych.

Zastosowanie elementów świetlnych i dźwiękowych odnoszących się do zmysłów potencjalnego klienta, powoduje, iż jego uwaga na sezonowo oferowane produkty Haribo może być znacznie zwiększona. Rozwiązanie POS dla Haribo stało się perfekcyjnym teatrem „Instore”, który sprawia radość zarówno dieciom, jak i dorosłym.