W maju OOH magazine wydaje po raz pierwszy "Raport: Drukarnie". To pierwsze wydawnictwo na rynku, które specjalistycznie prezentuje potencjał druku reklamowego w Polsce.
W "Raporcie: Drukarnie" przedstawione zostaną wizytówki polskich drukarń, z opisem ich działalności i prezentacją realizacji. Zostaną poruszone interesujące dla działów marketingu tematy związane z kreatywnym wykorzystaniem potencjału druku. Będzie można bliżej zapoznać się z tematyką personalizacji, kampanii ekologicznych, car wrappingu czy jakości druku, która ma niebagatelny wpływ na wizerunek kampanii reklamowej. Zostaną pokazane ciekawe realizacje druku wielkoformatowego, cyfrowego czy offsetowego. To wydawnictwo skierowane do działów marketingu działających na rynku polskim firm oraz agencji reklamowych, które ma na celu pokazanie możliwości marketingowego wykorzystania technologii druku.
Zapraszamy drukarnie do współtworzenia pierwszej edycji wydawnictwa "Raport: Drukarnie"!