Największa firma reklamy zewnętrznej uruchomiła nową wersję aplikacji do obliczania parametrów mediowych reklamy zewnętrznej – AMS Metrics 2.0. Nowa funkcjonalność pozwala m.in. na uzyskanie danych o zasięgu kampanii po rotacji plakatów, czyli po zmianie ich lokalizacji w połowie miesiąca. Jest to pierwsze na rynku narzędzie, które liczy zasięg rotowanej kampanii outdoorowej.
AMS Metrics jest narzędziem do planowania kampanii reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski, dla wszystkich nośników, bez względu na właściciela lub operatora. Narzędzie dostarcza podstawowe wskaźniki mediowe dla kampanii prowadzonych na nośnikach reklamy zewnętrznej – m.in. zasięg i koszty dotarcia.
– AMS Metrics miał swoją premierę w październiku 2011 roku. Pracując nad poszerzeniem funkcjonalności narzędzia, przez cały czas wsłuchujemy się w głosy rynku. Jednym z postulatów klientów było zautomatyzowanie procesu liczenia, pokazującego jak rotacja plakatów wpływa na zwiększenie zasięgu kampanii. To jedno z najważniejszych udogodnień w nowej wersji AMS Metrics – mówi Marek Kuzaka, prezes AMS.
Twórcą systemu jest AMS – największa firma reklamy zewnętrznej. Więcej informacji na stronie: www.amsmetrics.pl.