Logo

Marketing MIX

Katalogi Promo: nowy layout i nakład

W II połowie lutego na rynku ukazała się kolejna, piąta już edycja katalogów upominków reklamowych Promo (wcześniej promomagazine.pl). Katalogi po raz kolejny zostały wydane w dwóch osobnych grzbietach (dla agencji reklamowych oraz klienta końcowego) pod nazwą Promo, w zwiększonym nakładzie oraz zmienionym designie.

Katalogi Promo adresowane są do dwóch grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych. Wydawnictwo jest kolportowane w wysyłce imiennej do adresatów, znajdujących się w bazach danych kwartalnika OOH magazine oraz spółki Promo Gifts, docierając bezpośrednio do osób zainteresowanych zakupem gadżetów reklamowych. Katalog dla klienta końcowego został wydany w liczbie 5 000 egzemplarzy. Nakład dla agencji reklamowych liczył 3 000 egzemplarzy, co jest spowodowane realną liczbą funkcjonujących na polskim rynku agencji reklamowych.

Nowe katalogi Promo różnią się od poprzednich zmienioną szatą graficzną. Poziomy układ prezentacji oraz duża ilość zdjęć artykułów pozwalają lepiej zaprezentować panoramę gadżetów reklamowych. Piąta edycja katalogów Promo eksponuje przede wszystkim  produkty –  promuje ofertę firm i  pokazuje konkretne rozwiązania reklamowe.

Katalogi można znaleźć pod adresami:

pub.oohmagazine.pl/2012/GIFTS_AR.pdf
pub.oohmagazine.pl/2012/GIFTS_KK.pdf

Zamów egzemplarz już teraz: t.rola@oohmagazine.pl