Logo

Marketing MIX

Wielka Reklama z Wielunia dla Teatru Wielkiego

Firma Wielka Reklama z Wielunia od początku marca 2012 realizuje działania promocyjne dla Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie, mające na celu promocję niecodziennego wydarzenia, jakim są planowane na 27 i 28 marca spektakle opery "Wojna i pokój" Sergiusza Prokofiewa, w inscenizacji Andrieja Konczałowskiego.

Ta rosyjsko-amerykańska koprodukcja petersburskiego Teatru Maryjskiego i Metropolitan Opera w Nowym Jorku była nie lada sensacją w Londynie, Tokio, Paryżu i Mediolanie. Teraz gospodarzem dla 52 solistów, 118 chórzystów, 41 tancerzy i 227 statystów będą deski sceny Opery Narodowej w Warszawie. To bezprecedensowe wydarzenie wzbudziło ogromne zainteresowanie publiczności, nie tylko ze względu na honorowy patronat Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego. Teatr Wielki  zadbał bowiem o należytą promocję spektaklu zlecając drukarni Wielka Reklama produkcję 220 wielkoformatowych billboardów (200x500cm) oraz 350 plakatów do podświetleń City Light (120x180cm), które od początku marca pojawiły się w całej Polsce. Widniejące na materiałach promocyjnych charakterystyczne czarno-czerwone barwy oraz dwugłowy czarny orzeł z herbu Rosji z początków XIX w. zwracają uwagę zarówno przechodniów, jak i zmotoryzowanych, a podświetlone na przystankach City Light’y wyprodukowane w bardzo wysokiej jakości stanowią o randze  tego operowego wydarzenia.

Warto dodać, iż realizacja marcowych działań promujących inscenizację epopei Lwa Tołstoja jest konsekwencją wielomiesięcznej owocnej współpracy drukarni Wielka Reklama z Teatrem Wielkim – Operą Narodową w Warszawie.