Logo

Marketing MIX

Digital Signage w Kasach Stefczyka

Wdrożenie sieci ponad pół tysiąca monitorów LCD w oddziałach Kasy Stefczyka to jeden z największych projektów digital signage na polskim rynku w 2011 roku. Koordynatorem przedsięwzięcia, które zrealizowano przy wykorzystaniu oprogramowania światowego lidera branży DS, jest agencja reklamowa Media SKOK.

Rozpoczęcie wdrożenia systemu nastąpiło we wrześniu 2011 roku, po podpisaniu umów z jego dostawcą – konsorcjum firm Greenlite Media oraz Image Recording Solutions z Warszawy. Montaż 530 monitorów i integracja infrastruktury wraz systemem w ponad 340 placówkach Kasy Stefczyka zajęły cztery miesiące (od września do grudnia 2011 r.).

Przekaz emitowany na monitorach w systemie Digital Signage może być zmieniany błyskawicznie, co pozwala na dynamiczne sterowanie procesem promocji i prezentowanie aktualnych treści dostosowanych do bieżącej sytuacji społeczno-gospodarczej. Rozwiązanie zostało oparte na oprogramowaniu do zarządzania sieciami Digital Signage firmy Omnivex.

Media SKOK, poza obsługą systemu, będzie koordynować również działania promocyjno-reklamowe związane z tym przedsięwzięciem, jak też zajmować się sprzedażą powierzchni reklamowej podmiotom zlecającym kampanie reklamowe w tym medium.