Grupa Żywiec rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową piwa Żywiec w zakresie ATL. Poprzedni dotyczący tego przetarg nie został rozstrzygnięty.
Do nowego przetargu na obsługę reklamową ATL piwa Żywiec zostały zaproszone cztery agencje. Grupa Żywiec nie ujawnia, które to agencje ani jak będzie wyglądać procedura przetargowa i kiedy się zakończy. – Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku – uzasadnia Sebastian Tołwiński, rzecznik prasowy firmy.
Przetarg na obsługę ATL Żywca został już przeprowadzony w połowie ub.r., ale nie zakończył się rozstrzygnięciem. Startowały w nim agencje G2, PZL, Just i Publicis, a w finale znalazły się dwie pierwsze. – Najlepsza okazała się propozycja PZL i od tego czasu pracowaliśmy nad jej wdrożeniem – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sebastian Tołwiński. – Jednak na obecnym etapie procesu wzmacniania marki Żywiec podjęliśmy decyzje o poszerzeniu tej koncepcji o dodatkowe propozycje – zaznacza.