Logo

Marketing MIX

Warsztaty: REmodeling, REcommercialisation, REbranding, RElaunch

24 kwietnia w Warszawie odbędą się warsztaty „Proces 4RE. REmodeling, REcommercialisation, REbranding, RElaunch.” Organizatorem wydarzenia jest firma Seminares Conferences Consulting (Retail Events).

Przez wiele lat sukces centrum handlowego utożsamiany był z 3 zasadami: location, location, location. Czy po kilkunastu latach rozwoju na rynku nieruchomości handlowych nadal jest to jedyny wyznacznik sukcesu? Otóż, gdy lokalizacja centrum nie podlegała już dyskusji, znaczenia nabrały inne elementy, a m.in.: dobra widoczność centrum i jego najemców, struktura najemców i ich rozkład, strategia promocji i odpowiednie kanały marketingowe.

Ponieważ sytuacja na rynku nieruchomości handlowych jest bardzo dynamiczna – coraz większego znaczenia nabierają inne kwestie, np. sprawdzony koncept komercyjny czy ustabilizowana pozycja handlowa. Lokalizacja, owszem, jest ważna, jednak zgodnie z zasadą „differentiate or die” każde centrum stara się znaleźć / wykreować swoją własną koncepcję. Wg wielu przeprowadzanych badań popularność centrów jest ogromna i stale rośnie. Jak wobec tego spowodować, aby klient odwiedzał właśnie nasze? Co w dniu dzisiejszym może lub powinien zrobić właściciel / zarządca centrum handlowego, aby zwiększyć odwiedzalność / podnieść atrakcyjność / przywrócić świetność swojemu centrum?

Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
– dowiedziesz się, jak w kolejnych latach utrzymać status lidera,
– dowiedziesz się, co możesz zrobić ze swoją nieruchomością, by ją uatrakcyjnić / przywrócić jej świetność / zwiększyć odwiedzalność,
– dowiedziesz się, co robią inni i jakie działania doprowadziły do ich sukcesu,
– wymienisz się wiedzą, doświadczeniami i pomysłami z innymi uczestnikami spotkania.

Warsztaty skierowane są do przedstawiciele małych/średnich/dużych centrów handlowych, galerii handlowych, zarządców oraz deweloperów nieruchomości handlowych, a w szczególności: dyrektorów centrów handlowych, dyrektorów marketingu centrów handlowych, marketing managerów, specjalistów ds. marketingu.

Koszt udziału jednej osoby w warsztatach:
1090,00 PLN netto + VAT dla osób zgłoszonych / wpłat dokonanych do 10 kwietnia 2012
1290,00 PLN netto + VAT dla osób zgłoszonych / wpłat dokonanych od 11 kwietnia 2012

Aktualne informacje oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: scc.com.pl

www.retail-events.pl