Xerox wprowadził do swojej oferty oprogramowanie do zarządzania kolorem – Confident Color. Zastosowanie tego rozwiązania gwarantuje powtarzalną produkcję materiałów w spójnej, oddającej istotę projektu graficznego kolorystyce, dzięki czemu drukarnie mogą liczyć na ponowne zlecenia od klientów zadowolonych z końcowego efektu.
Xerox Confident Color oszczędza czas poświęcany wcześniej na dopasowywanie barw, poprawia jakość obsługi i przyczynia się do zwiększenia przewagi konkurencyjnej stosujących je drukarni. Drukarnie mogą zaproponować swoim klientom wydruki w spójnych barwach, zgodnych z identyfikacją wizualną ich firm. Xerox Confident Color obejmuje nie tylko technologię, ale również funkcje doradcze, wspierające rozwój biznesu, usługi partnerskie i tworzenie spersonalizowanych rozwiązań.
“Drukarze nadzorują jednocześnie pracę wielu urządzeń w jednym parku maszynowym. Przy dużym i złożonym zamówieniu kwestia zgodności barw jest szczególnie istotna. Xerox, w odpowiedzi na to wyzwanie, wprowadził kolorowy druk w XXI wiek”, podsumowuje Frank Romano, profesor honorowy Rochester Institute of Technology.
Z punktu widzenia technologii, cyfrowe systemy drukujące Xeroxa są jedynymi na rynku, które automatyzują proces zarządzania barwą na wszystkich trzech jego etapach: kalibracji, profilowania i doboru kolorów dodatkowych.
Kalibracja i profilowanie ustawiane są przy pomocy Xerox Automated Color Quality Suite (ACQS). Pozwala to na zachowanie zgodności koloru dla wszystkich projektów, w tym materiałów reklamowych, broszur i korespondencji bezpośredniej. Automatyzacja tych procesów nie tylko skraca czas pracy, ale i umożliwia osiągnięcie zgodności kolorystycznej dla każdego rodzaju zlecenia i przy użyciu wszystkich urządzeń drukujących.
„Dzięki zaawansowanym technicznie systemom cyfrowym Xeroxa, drukarnie mają pewność najwyższej jakości barwy materiału, niezależnie od ilości wydrukowanych egzemplarzy”, twierdzi Stanisław Pieczara, PSG Marketing Manager w Xerox Polska.
Kanadyjskiej drukarni Mimic Print & Media Services Xerox Confident Color pomógł potroić ilość usług oferowanych w portfolio. Firma zredukowała także czas produkcji, wykonując niektóre zlecenia w mniej niż 24 godziny. Konsultanci Xeroxa wspierali zespół drukarni na etapie wdrożenia i w zakresie pełnego zarządzania kolorem.