Logo

Marketing MIX

Rozwiązanie POS dla marki Becel

Rynkowa premiera kampanii zatytułowanej „Dla zdrowego serca i układu krążenia” została wsparta rozwiązaniem displayowym zaprojektowanym przez Grupę STI. Dzięki swojemu charakterystycznemu kształtowi (forma serca), display już na pierwszy rzut oka dobitnie przekazuje motto kampanii firmy Becel.

Oferowany towar nie musi być umieszczany w lodówce, jednakże ze względu na swoją bliskość gatunkową z innymi wyrobami mleczarskimi, lokowany jest zwykle w urządzeniach chłodzących. Jego dodatkowe pozycjonowanie na displayu wywołuje wzmocnione zainteresowanie produktem, a przez to, powiększa grono użytkowników.

Do sięgnięcia po markę Becel zachęca otwarta, zorientowana na trzy strony prezentacja. Logo jest szczególnie wyeksponowane dzięki wysztancowanemu toperowi w kształcie serca. Na tym jednak jeszcze nie koniec: dobroczynne oddziaływanie produktu na serce i cały układ krążenia podkreślone jest poprzez zastosowanie folii lentikularnej przedstawiającej układ krążenia za pomocą charakterystycznych strzałek. Potencjalny klient rozpoznaje zatem korzyści wynikające z zastosowania produktu już na pierwszy rzut oka.  

Przedstawiony za pomocą folii lentikularnej układ krążenia wywołuje duże zainteresowanie produktem. Wyrafinowany kształt displaya nie przeszkadza w jego doskonałej implementacji również pod kątem logistycznym.