Mediarun ujawnił nowych gości specjalnych, którzy wystąpią podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu. Będą to: John Domas, dyrektor zarządzający Young & Rubicam Brands (Polska), Frank Wolfram, CTO Syzygy Group (Niemcy), Paul Papadimitriou, wiceprezes i główny analityk Constellation Research (Wielka Brytania), Benjamin Ruschin, Digital Head Straberger Conversations gmbh (Austria), David Schwieler, członek zarządu i Head of Digital INGO sthlm (Szwecja) oraz Alemsah Ozturk, Chief Happiness Officer w agencji 41? 29! (Turcja).
W dniach 25-29 kwietnia 2012 roku w Sopocie na Kongresie Dyrektorów Marketingu, będącego częścią Business Sopot Festival, odbędą się prelekcje, spotkania i wystawy, podczas których będzie można poznać najnowsze trendy w marketingu oraz wymienić się doświadczeniami. Spotkają się tam czołowi eksperci marketingu z Polski i ze świata.
Mediarun ujawnił nowe nazwiska prelegentów. Jednym z nich będzie John Domas, dyrektor zarządzający Young & Rubicam Brands w Polsce. W ciągu ostatnich 12 lat Domas zarządzał reklamowymi i mediowymi firmami w Europie i Kanadzie. Zajmował się restrukturyzacją agencji, rekrutacją kadry zarządzającej, utrzymywaniem relacji z kluczowymi klientami, a także wdrażaniem strategii rozwoju na rynkach zagranicznych. W swojej karierze Domas pracował z wiodącymi międzynarodowymi spółkami, m.in.: Reckitt Benckiser, Kraft, Danone, Peugeot, Citroen, Agilent Technologies, Vichy, Douglas, Canal +, ING, jak również klientami lokalnymi: Maspex Wadowice (Europa Wschodnia), Drogas (kraje bałtyckie) i Polkomtel (Polska).
Kolejnym gościem będzie Frank Wolfram, od 2000 roku piastujący stanowisko CTO w Syzygy Group w Niemczech. Syzygy jest cyfrową agencją full-service z biurami w Londynie, Frankfurcie, Hamburgu, Warszawie i Nowym Jorku. Na prestiżowej liście klientów znajdują się m.in. AVIS, Chanel, Daimler, Jägermeister, Mazda i Telefonica O2. Przed Syzygy, Wolfram pracował dwa lata jako dyrektor techniczny cyfrowej agencji United Media. Wcześniej, jako niezależny konsultant oprogramowania, przez ponad pięć lat doradzał firmom z Niemiec, Austrii i Szwajcarii w obszarze nowych technologii.
Na Kongresie wystąpi także Paul Papadimitriou, wiceprezes i główny analityk Constellation Research w Wielkie Brytanii. Zajmuje się analizą innowacji przez pryzmat zachowań konsumentów oraz badaniem mediów cyfrowych i ich wpływu na sposób komunikacji marki z jednostkami i redefinicję norm społecznych poprzez nowe technologie. Jego uwaga koncentruje się przede wszystkim na technologiach mobilnych i społecznościowych.
Na Kongresie będzie także poruszany temat marketingu cyfrowego i tzw. social loyalty. Temat przedstawi Benjamin Ruschin, Digital Head firmy Straberger Conversation. Jest to jedna z wiodących firm konsultingowych w obszarze marketingu w Austrii, specjalizującej się w Social & Mobile CRM oraz Marketingu. Ruschin jest członkiem zarządu Austrian Dialog Marketing Association (DMVÖ) i kieruje społecznością marketerów „Marketing Natives”. Wcześniej zajmował stanowiska w IBM w Wielkiej Brytanii, UBS AG i Yasssu.com, gdzie wprowadzał i rozwijał nowe technologie, takie jak 3D Web.
David Schwieler, szef działu Digital oraz członek zarządu INGO sthlm, wystąpi w sekcji tematycznej dot. SoLoMo. Schwieler odpowiada za cyfrową ofertę firmy. Tworzy strategie internetowe, strategie mediów społecznościowych, a także cyfrowe kampanie marketingowe. Od 3 lat jest związany z siecią WPP – Grey Stockholm oraz INGO. Ma bogate doświadczenie zdobywane w pracy dla takich klientów, jak Manpower Vera &John, P&G, Folkpartiet, Renault, Kraft, OKQ8, Vi-skogen, IBM, AMEX, Motorola i inni. Założył i przez 3 lata zarządzał firmą Remotion New design, obsługując m.in. PAF, IKEA, ICE. Wcześniej obejmował kierownicze stanowiska w Starsky Digital industries, Leo Burnett Interactive (założyciel i dyrektor zarządzający) oraz Projector New Media. Schwieler jest również wykładowcą w Berghs School of Communication – szkole, która zdobyła tytuł najbardziej kreatywnej na świecie.
W tej samej sekcji tematycznej będzie się wypowiadał Alemsah Ozturk, Chief Happiness Officer w agencji 41? 29!. Karierę zawodową rozpoczął jako dyrektor artystyczny, tworząc strony internetowe dla marek. Szybko został uznany za jeden z największych talentów w Turcji i w wieku 24 lat został najmłodszym dyrektorem kreatywnym w kraju. W 2007 roku założył 41? 29!, cyfrową agencję marketingową, która zdobyła więcej niż 70 nagród w ciągu 5 lat za projekty innowacyjne. W 2010 roku założył firmę zajmującą się grami społecznościowymi, agencję zakupu mediów cyfrowych oraz Grupanya – startup zakupów społecznościowych. Jego prace były nominowane w Cannes, Golden Drums i New York Festivals. 2 lata temu, Alemsah otrzymał największą nagrodę – bliźniaki Selim i Naz.
Program Kongresu dostępny jest na stronie www.kongresdyrektorowmarketingu.pl. Podczas wydarzenia zostaną wyłonieni laureaci konkursu „Dyrektor Marketingu Roku 2011”.