Grupa Górażdże, krajowy lider w produkcji cementu i jeden z największych w Polsce producentów betonu towarowego i kruszyw, realizuje kampanię outdoorową na nośnikach Motorway 12x4m, należących do spółki Jet Line.
W kampanii reklamowej bierze udział 20 nośników wielkoformatowych w sieci Motorway 12x4m. O wyborze konkretnych lokalizacji decydowało ich położenie względem kilku dużych miast, w tym między innymi Warszawy, Wrocławia, Poznania i Katowic.
Motorway 12x4m to sieć 320 lokalizacji o największym formacie planszy reklamowej w klasycznej ofercie outdoorowej. 60% wszystkich nośników jest zlokalizowanych przy głównych i najbardziej uczęszczanych trasach w całym kraju, w tym przy autostradach. Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem konstrukcji reklamowych frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.
Kampania Górażdże trwa do końca kwietnia. Została zaplanowana przez agencję Effectica oraz dział sprzedaży Jet Line.