Logo

Marketing MIX

Górażdże na nośnikach Motorway 12x4m

Grupa Górażdże, krajowy lider w produkcji cementu  i jeden z największych w Polsce producentów betonu towarowego i kruszyw, realizuje kampanię outdoorową na nośnikach Motorway 12x4m, należących do spółki Jet Line.

W kampanii reklamowej bierze udział 20 nośników wielkoformatowych w sieci Motorway 12x4m. O wyborze konkretnych lokalizacji decydowało ich położenie  względem kilku  dużych miast, w tym między innymi Warszawy, Wrocławia, Poznania i Katowic.

Motorway 12x4m to sieć 320 lokalizacji o największym formacie planszy reklamowej w klasycznej ofercie outdoorowej.  60% wszystkich nośników jest zlokalizowanych przy głównych i najbardziej uczęszczanych trasach w całym kraju, w tym przy autostradach. Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem konstrukcji reklamowych frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.

Kampania Górażdże trwa do końca kwietnia. Została zaplanowana przez agencję Effectica oraz dział sprzedaży Jet Line.