Kubek towarzyszy nam każdego dnia w pracy i w domu. Sięgamy po niego, gdy potrzebujemy wzmacniającego łyka kawy czy rozgrzewającego herbaty. Często jest tak, że każdy ma swój ulubiony, własny, do którego się przyzwyczaja i korzysta z niego przez wiele lat. Wszystko to sprawia, że ceramika reklamowa świetnie spełnia misję reklamową.
Ze względu na swoją funkcjonalność działy marketingu wykorzystują ceramikę w bardzo wielu obszarach. – Ceramika reklamowa to idealne narzędzie promocji biznesowej i skierowanej do personelu sprzedaży, to doskonały prezent dla kontrahenta, dostawcy, sprzedawców, który buduje pozytywny wizerunek firmy – mówi Jakub Bujanowicz z firmy Avant Producent Ceramiki Reklamowej. Upominki w postaci kubków włączane są w programy lojalnościowe, stanowią praktyczne upominki świąteczne, wykorzystywane są jako gifty targowe, czy jako dodatek do sprzedawanego w sklepie produktu. Tajemnicą potencjału reklamowego kubka jest jego praktyczność i funkcjonalność – kolejny kubek, jak kolejny długopis – zawsze się przyda. Kubek dołączony do produktu w postaci tzw. „on paku” sprawia, że produkt staje się bardziej atrakcyjny dla konsumenta i konkurencyjny wobec podobnych produktów. (…)
Artykuł ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem: