Logo

Marketing MIX

Eurobank na kompleksowo z nośnikami Motorway

Jet Line realizuje outdoorową odsłonę kampanii reklamowej kredytu hipotecznego Eurobanku. Akcja promocyjna odbywa się w kwietniu, dotyczy produktu banku promowanego do końca czerwca.  

Do kampanii reklamowej zostały wybrane nośniki Motorway 12x4m, zlokalizowane w 8 głównych miastach Polski, w tym w  Warszawie, Katowicach i Krakowie. Na kilku nośnikach do plakatu reklamowego został dodany elementy przestrzenny (tzw. cut out), wyróżniający i podkreślający layout, a nawiązujący do charakteru produktu: kredytu hipotecznego „na kompleksowo” z dodatkowymi środkami na remont lub wykończenie wnętrz oraz zwrotem kosztów przeprowadzki.

Motorway 12x4m to sieć 320 lokalizacji o największym formacie planszy reklamowej w klasycznej ofercie outdoorowej. 60% wszystkich nośników jest zlokalizowanych przy głównych i najbardziej uczęszczanych trasach w całym kraju, w tym przy autostradach. Jet Line jest drugim co do wielkości operatorem konstrukcji reklamowych frontlight 12x4m. Do firmy należy prawie 31% wszystkich tego typu nośników w Polsce.

Kampania Eurobanku potrwa do końca kwietnia. Została zaplanowana przez dom mediowy Starcom. Za realizację kampanii w Jet Line odpowiada Agnieszka Łupińska, Senior Account Manager.