Logo

Marketing MIX

Grupa STI nagrodzona w Las Vegas

Na początku marca 2012 r. w ramach targów Global-Shop międzynarodowa organizacja POPAI, dedykowana branży marketingu handlowego, przyznała nagrody Global Awards 2012. Grupa STI otrzymała 2 nagrody z 20 wyróżnień, przyznanych w 13 kategoriach. Ugruntowało to jej pozycję lidera w dziedzinie rozwiązań POS, który jako jedyne europejskie przedsiębiorstwo zdobyło to  podwójne zwycięstwo.

Do konkursu było uprawnionych ponad 200 kreacji, które zostały wcześniej wyróżnione złotą nagrodą POPAI, albo też wyróżnieniem „Display Roku“ w Ameryce Północnej, Australii, Nowej Zelandii, Afryce Południowej, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Niemczech,  we Francji oraz we Włoszech.

Złote rozwiązania POS to Grohe „Enjoy Water“ i „Shaun das Schaf“ (na zdjęciu). Zwycięskie obiekty zdobyły uznanie w dwóch kategoriach. Wyróżnione zostały: wysokiej jakości display meblowy „Enjoy Water”, zrealizowany dla firmy Grohe, specjalisty w dziedzinie armatury sanitarnej, jak również czarujący display permanentny „Shaun das Schaf“ przeznaczony do prezentacji filmów video.

Dla prof. dr Franka Ohle, CEO Grupy STI, podwójne wyróżnienia POPAI Global Awards po raz kolejny potwierdzają kompetencję Grupy STI w zakresie materiałów POS. „Cieszymy się, że należymy do tegorocznych zwycięzców POPAI Global Awards. Nagroda ta wieńczy wszystko to, co na całym świecie najlepsze w branży POS“, podkreśla Ohle.