Ilość marek i produktów dostępnych w marketach to jednocześnie obraz potencjału rynku POS. Szczególną rolę w promocji szybko zmieniającej się oferty produktów odgrywają display’e z tektury. Na temat możliwości tej grupy nośników oraz dynamicznego rozwoju firmy Emerald, rozmawiamy z jej prezesem – Arkadiuszem Wieczorkiem.
Joanna Łęczycka: Jaki oceniają Państwo potencjał rynku jeżeli chodzi o display’e tekturowe?
Arkadiusz Wieczorek: Można powiedzieć że potencjał rynku POS na pewno jest znaczący, podobnie jak znacząca jest ilość producentów towarów z grupy FMCG, którzy w głównej mierze stanowią ten rynek. Każdy z tych producentów poszukuje skutecznych rozwiązań wspierających sprzedaż swoich produktów, więc z pewnością display'e tekturowe są ważnym elementem w portfelu zakupów każdego trademarketera. Trzeba też podkreślić że nie jest łatwo funkcjonować na tym rynku ze względu na bardzo duże oczekiwania klientów pod względem kreacji i funkcjonalności ekspozytorów. (…)
Wywiad ukazał się w lutowym wydaniu OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem: